עדכון מיוחד למי שמתכנון לבקר בהאקווריום של ברצלונה בתקופה הקרובה -

שימו לב שהביקור בהאקווריום של ברצלונה מאוד פופולרי וכרטיסי הכניסה למקום נמכרים בקצב מסחרר, ניתן ואף מומלץ להזמין כרטיסים מראש כאן:

האקווריום של ברצלונה היא אחת מהאטרקציות הפופולריות ביותר בעיר! זו אטרקציה מעולה לזוגות ולמשפחות והיא מציעה חוויה שונה מההמולה בעיר.

האקווריום של ברצלונה מכיל מעל 10,000 יצורים ימיים ביניהם דגים, דולפינים ועוד המון חיות מגניבות במיוחד. האקווריום נפתח עוד אז בשנת 1995 והוא האקווריום המיוחד ביותר בכל אירופה! אחת האטרקציות המרכזיות באקווריום של ברצלונה היא התצפית על הכרישים, חוויה מיוחדת מאוד.

האקווריום של ברצלונה בנוי כמנהרה שקופה שנמשכת לאורך הים עצמו, תוכלו לראות את היצורים הימיים מכל הכיוונים ולהרגיש ממש בתוך הים.

להזמנת כרטיסים לגן החיות של ברצלונה:

צלילה באקווריום של ברצלונה

כפי שכבר הזכרנו האקווריום של ברצלונה הוא אטרקציה שמתאימה לכל המשפחה אך במידה ואתם חובבי צלילה בעלי רישיון מתאים, תוכלו לצלול סביב האקווריום ולחוות את החיות באתר קרוב ככל הניתן.

מעבר לצלילה, בביקור באקווריום תצפו בשוניות אלמוגים מהממות, בדגים מיוחדים כמו שרואים בסרטים כמו סוסי ים, קיפודים צבעוניים, חתולי ים כמו בנמו ועוד מלא.

אם אתם אוהבים חיות, אל תפספסו את גן החיות של ברצלונה שהיא אטרקציית חובה לכל מבקר בעיר.

תורים לאקווריום של ברצלונה

האתר הוא אתר תיירותי במיוחד, לכן לכל מי שמעוניין להגיע לביקור בו אנחנו ממליצים לקנות כרטיסים מראש כדי לחסוך את ההמתנה המיותרת בכניסה ולנצל את מירב הזמן מהטיול המיוחד שלכם.

האקווריום של ברצלונה שעות פעילות:

האקווריום של ברצלונה פתוח כל יום משעה 10:00 ועד לשעה 20:00. ייתכנו שינויים קלים בזמני הפעילות לכן חשוב לבדוק את שעות הפעילות מראש עוד כשמזמינים כרטיסים לגן החיות של ברצלונה.

כתובת: del Port Vell, Moll d'Espanya, s/n, Ciutat Vella, 08039 Barcelona, ספרד

צירפנו לכם קישור לקניית כרטיסים כאן:

הזמנת כרטיסים להאקווריום של ברצלונה

איך האקווריום של ברצלונה נראה מבפנים?

אז מה היה לנו במדריך האקווריום של ברצלונה?