עדכון מיוחד למי שמתכנון לבקר בהמוזיאון של פיקאסו בברצלונה בתקופה הקרובה -

שימו לב שהביקור בהמוזיאון של פיקאסו בברצלונה מאוד פופולרי וכרטיסי הכניסה למקום נמכרים בקצב מסחרר, ניתן ואף מומלץ להזמין כרטיסים מראש כאן:

מוזיאון פיקאסו בברצלונה הוא המוזיאון המתוייר ביותר בעיר!

מעל מיליון אנשים מבקרים בו מדיי שנה, ולא סתם – המוזיאון הזה הוא האוסף הגדול והמקיף ביותר של היצירות של פיקאסו והוא מכיל יצירות משלביו הראשונים ביותר כאומן עד ליצירות המוכרות ביותר שלו, כמו “הליצן”, “רקדניות הקאן קאן”, “האדם עם הבארט”, “הזונות של רחוב שאפל” ועוד. מוזיאון פיקסו ברצלונה כולל 4,521 מעבודותיו של האומן הבינלאומי המוערך ובכך המוזיאון מהווה את אחד מהאטרקציות החובה בברצלונה לכל מי שחובב תרבות! ולמוזיאון ברצלונה מומלץ מאוד.

המוזיאון בנוי מחמישה מבנים עתיקים מימי הביניים ונמצא ברחוב מונטקאדה ברובע לה-ריברה של ברצלונה המהממת.

הייחודיות של המוזיאון הוא האפשרות לראות את מהלך חייו והשתלשלות יצירותיו של האומן עוד מתחילת דרכו בתור אמן צעיר וכשרוני, חלק גדול מהיצירות של פיקאסו במוזיאון פיקאסו ברצלונה מושתתות על יופייה של העיר.

במוזיאון בברצלונה ישנה גם תערוכה מתחלפת המציגה יצירות של אמנים נוספים כך שתוכלו להיחשף לאומנים מוכשרים נוספים במהלך ביקורכם.

שימו לב שהתור לכניסה למוזיאון הוא ארוך מאוד, ולפעמיים מתפרס על פני מספר רחובות לכן, אם אתם רוצים להיכנס אליו תקנו כרטיסים מראש.

כמו כן, אל תוותרו על חנות המזכרות של המוזיאון, אתם תמצאו שם בובות קריקטורה של פיקאסו, מוצרים לבית כמו כריות ותמונות עם הציורים המפורסמים שלו, ספרים ועוד.

אילו יצירות יש במוזיאון פיקסאו בברצלונה?

  • Portrait of Dora Maar
  • גרניקה
  • Science and Charity
  • Man in a beret
  • The Divan
  • Harlequin 
  • ועוד

שעות פעילות מוזיאון פיקסו בברצלונה:

המוזיאון פתוח בכל ימי השבוע חוץ מימי שני החל משעה 10:00 בבוקר ועד לשעה 19:00 בערב.

תהנו, תזמינו כרטיסים מראש כדי לחסוך את התורים המיותרים ואל תשכחו לצלם הרבה תמונות למזכרת!

הזמנת כרטיסים להמוזיאון של פיקאסו בברצלונה

איך המוזיאון של פיקאסו בברצלונה נראה מבפנים?

אז מה היה לנו במדריך המוזיאון של פיקאסו בברצלונה?