עדכון מיוחד למי שמתכנון לבקר במועדון הכדורגל של בארסה – קאמפ נאו ברצלונה בתקופה הקרובה -

שימו לב שהביקור במועדון הכדורגל של בארסה – קאמפ נאו ברצלונה מאוד פופולרי וכרטיסי הכניסה למקום נמכרים בקצב מסחרר, ניתן ואף מומלץ להזמין כרטיסים מראש כאן:

אין ספק שאת קבוצת הכדורגל של ברצלונה כולנו מכירים, אך האם ידעתם שתוכלו לשלב בביקור בברצלונה גם ביקור במוזיאון הכדורגל הענק של קבוצת הכדורגל ולראות משחק בברצלונה? בתוך המבנה של אצטדיון קאמפ נו המפורסם נמצא מוזיאון שמציע סיור אינטראקטיבי אל מאחורי הקלעים של קבוצת הכדורגל הפופולרית.

בין אם אתם חובבי כדורגל שרופים או לא, מועדון הכדורגל קאמפ נאו מתאים לכל אחד! האווירה שתרגישו בדריכה על הדשא, העוצמות וההתרגשות היא ענקית ולא ניתנת להסברה עד שתהיו שם.

מעל מליון וחצי מבקרים בשנה

הקאמפ נאו הוא המקום המתוייר ביותר בברצלונה, מעל מליון וחצי מבקרים פוקדים אותו מידי שנה כחלק מהטיול שלהם בעיר. אם אתם יכולים להיכנס למשחק של הקבוצה המוצלחת אתם תחוו את המקום בעוצמות גבוהות עוד יותר.

המוזיאון של קבוצת הכדורגל ברצלונה נמצא ביציע מספר 7 באיצטדיון קאמפ נאו. תיירים ומבקרים רבים שמגיעים לביקור בברצלונה לא מפספסים את הביקור במוזיאון קמפ נאו ובמשחק של ברצלונה ומבצעים סיור חיצוני כדי להבין את סדר הגודל של המקום הענקי הזה וכמובן שלאחר מכן נכנסים לאצטדיון קמפ נאו עצמו, לחדר ההלבשה של ברצלונה, למנהרות של המגרש בהם השחקנים עוברים ורואים את כל הגביעים שהקבוצה זכתה בהם במהלך השנים!

אי אפשר להעביר את ההרגשה באתם עומדים לחוות במילים, זו חוויה מיוחדת של פעם בחיים שרק מי שהיה באצטדיון קמפ נאו בברצלונה יכול להבין!

לרכישת כרטיסים:

איטצדיון קאמפ נאו ברצלונה- מה מחכה לכם?

איטצדיון קאמפ נאו ברצלונה הוא האיצטדיון הגדול ביותר בספרד ובאירופה והרביעי בגודלו בעולם, הוא מכיל כמטע 100 אלף מקומות ישיבה ומשתרע על 55,000 מ"ר.

כחלק מהסיור במוזיאון, אתם תעברו בחדרים המספרים את ההיסטוריה של הקבוצה, תבקרו בחדי ההלשה, תגיעו לדשא האצטדיון דרך מנהרת השחקנים (אותה מנהרה שעוברים בה שחקני הנבחרת לפני כל משחק) וכמובן תגיעו להיכל המוקדש לשחקנים הבולטים ביותר בנבחרת בכל שנות קיומה (מסי, ניימאר, פיקה וכו').

הסבר על מוזיאון קמפ נאו

בשתי הקומות של המוזיאון תוכלו לראות את כל הפריטים המיוחדים של הקבוצה. בקומה הראשונה מחכים לכם פסלים מיוחדים שקשורים לקבוצת הכדורגל אך לא רק- לברצלונה יש גם קבוצת הוקי קרח וענפי ספורט נוספים אותם תראו במהלך הביקור. בנוסף, תוכלו לראות את הגביעים של הקבוצה שמסודרים בתוך ארון הגביעים במתחם לפי סדר זכייתם בשנים בחולפות.

אם תרצו להגיע למתחם קמפ נאו בברצלונה ולחוות את הביקור יחד עם סיור מודרך של המקום בידי מדריך מקצועי שיסביר לכם על כל המורשת של המקום, וההיסטוריה של קמפ נאו ויסביר לכם הכל על המתחם תוכלו לרכוש כרטיסים מתאימים כאן:

למי כדאי להגיע לאצטדיון קמפ נאו בברצלונה?

הביקור באיצטדיון הוא בגדר חובה עבור כל המטיילים בברצלונה! בין אם אתם מגיעים כזוג חברים או זוג חברות, משפחה עם ילדים או חבר'ה מבוגרים שבאים לחוות את העיר- אתם חייבים להיכנס למתחם כי יש שיגידו שזה מהות הביקור בעיר. אין ביקור בברצלונה מבלי לבקר באצטדיון המפורסם.

מועדון הכדורגל של ברצלונה הוא אחד מסמלי התרבות של העיר.

חנות המזכרות של קמפ נאו ברצלונה

כמו בכל יעד תיירותי, אין כמו לקנות מזכרת טובה מהביקור שתישאר אתכם לנצח ותהווה זיכרון מתוק מאותו יעד. במתחם מחכה לכם חנות מזכרות מפנקת בה תוכלו למצור כדורים, צעיפים, ביגוד, ועוד מלא מזכרות שונות.

כרטיסים למשחק ברצלונה

כמו שכבר אמרנו, אין כלו לבקר בברצלונה ובקאמפ נאו ברצלונה עצמו מבלי להיכנס למשחק של ברצלונה. יחד עם עד 100 אלף אוהדים נוספים תחוו את ההתרגשות של משחק כדורגל ברצלונה נגד קבוצות שונות ואם תרוויחו תוכלו לראות משחק של סופר קלאסיקו ברצלונה נגד ריאל מדריד הקבוצות היריבות המושבעות.

ברצלונה כרטיסים למשחק- כאן תוכלו לרכוש כרטיסים למשחק של ברצלונה:

קמפ נאו שיפוצים

לפני כמה חודשים, בחודש יוני 2023 האצטדיון המהולל נכנס להליך שיפוץ מאסיבי שמטרתוח להגדיל את המושבים בצטדיון ולבצע עבודות נוספות בהיקף של כמיליארד ש"ח. השיפוץ ככל הנראה יסתיים לקראת 2025.

כדי לאפשר למבקרים להגיע ולראות את המוזיאון של ברצלונה ולא לפספס את היעד המיוחד, הנהלת הקבוצה פתחה מוזיאון חדש שמציע סיור וירטואלי במתחם וצפייה באגדול הכדורגל של הקבוצה יחד עם שלל הפריטים והמזכרות.

קאמפ נאו ברצלונה שעות פעילות

שעות פעילות: כל יום משעה 09:30-19:00.

כתובת: C/ d'Arístides Maillol, s/n, Les Corts, 08028 Barcelona, ספרד.

כדי לחסוך את ההמתנה המיותרת בקניית הכרטיס ולהבטיח את מקומכם באטרקציה, תזמינו כרטיסים מראש

מלונות מומלצים ליד הקאמפ נאו בברצלונה

מצאנו לכם את 4 המלונות המומלצים ביותר לשהייה בקרבת אצטדיון קמפ נאו בברצלונה, אם אחד מהם פנוי בתאריכים שלכם הרווחתם!

מלון סופיה ברצלונה- Hotel SOFIA Barcelona, in The Unbound Collection by Hyatt:

מלון סופיה ברצלונה הוא מלון יוקרה 5 כוכבים שנמצא כ- 600 מטרים בלבד, 5 דקות הליכה מאיצטדיון קאמפ נואו. המלון מציע בריכה, חדר כושר(24/7) ושירות מעולה.

החדרים במלון מרווחים ומפנקים מאוד, הם מעוצבים בשיטת בית חכם ומחכים לכם לוויזיה חכמה בגודל 49 אינץ׳, כספת, מיזוג אוויר, מוצרי טיפוח של Natura Bissé, חלוקי רחצה ונעלי בית, מיטה זוגית נוחה במיוחד.

גודל החדרים במלון נע בין 24 מ"ר ל120 מ"ר והוא אחד מהמלונות המומלצים על ידי ישראלים שמבקרים בברצלונה.

מלון NH קמפ נואו- NH Barcelona Stadium:

מלון NH קמפ נואו ברצלונה הוא מלון 4 כוכבים שנמצא כ- 350 מטרים בלבד, 4 דקות הליכה מאיצטדיון קאמפ נואו. המלון מציע בריכת גג מיוחדת, חדר כושר, מרפסת פנורמית שמשקיפה על כל העיר ושירות מצויין.

החדרים במלון מעוצבים בקווים נקיים ומאובזרים מאוד ורצפת החדרים עשויה פרקט. גודל החדרים נע בין 20 מ"ר ל- 25 מ"ר והם מתאימים בעיקר לזוגות

בנוסף, ניתן להגיע לשדה התעופה אל פראט (El Prat) בברצלונה תוך 10 דקות נסיעה.

מלון אריא קמפ נאו- Arya Stadium Hotel:

מלון אריא קמפ נאו ברצלונה הוא מלון 3 כוכבים זול! שנמצא כ- 600 מטרים בלבד, 5דקות הליכה מאיצטדיון קאמפ נואו. המלון מציע בריכת שחיה עונתית, מרפסת שמש, חדר כושר, מרפסת פנורמית שמשקיפה על כל העיר ושירות מצויין.

החדרים ממוזגים ויש בהם שולחן עבודה, כספת, טלוויזיה עם מסך שטוח וחדר רחצה פרטי עם מקלחת. האירוח כולל מצעים ומגבות בשפע. גודל החדרים במלון נעים בין 17 מ"ר ל- 18 מ"ר והוא הבחירה המושלמת לזוגות שרוצים לקבל מלון מהמם עם שירות מצוין וביקורות מעולות במחיר זול מאוד.

מלון דירות בוטיק אפרטהוטל ברצלונה – Aparthotel Atenea Barcelona:

מלון הדירות אפרטהוטל אתינאה ברצלונה הוא מלון בוטיק מרווח שמציע לאורחיו אירוח בסגנון שונה, תקבלו דירה נוחה בה תבלו את התקופה שלכם עם מטבח וכל שאר המוצרים הנלווים. הייתרום של המלון הנזה הוא שהחדרים שתקבלו בו מתחילים מ 28 מ"ר עד ל- 35 מ"ר, גדולים ומרווחים במחיר משתלם.

בזכות העובדה שהמלון נחשב למלון דירות הוא מושלם כמלון מומלץ בברצלונה למשפחות שמחפשות חדר נוח ומרווח.

המלון נמצא כ- 800 מטרים, 10 דקות הליכה מאצטדיון קמפ נואו המפורסם ומציע בעיקר שקט וקרבה לאזורים המרכזיים בעיר. במרחק חמש דקות הליכה מהמלון תגיעו לקניון ותוכלו למצוא תחנת תחתית במרחק של כ- 300 מטרים מהמלון.

קאמפ נואו כרטיסים:

הזמנת כרטיסים למועדון הכדורגל של בארסה – קאמפ נאו ברצלונה

איך מועדון הכדורגל של בארסה – קאמפ נאו ברצלונה נראה מבפנים?

אז מה היה לנו במדריך מועדון הכדורגל של בארסה – קאמפ נאו ברצלונה?