עדכון מיוחד למי שמתכנון לבקר בפארק השעשועים פורט אוונטורה ברצלונה בתקופה הקרובה -

שימו לב שהביקור בפארק השעשועים פורט אוונטורה ברצלונה מאוד פופולרי וכרטיסי הכניסה למקום נמכרים בקצב מסחרר, ניתן ואף מומלץ להזמין כרטיסים מראש כאן:

פארק פורט אוונטורה הוא אחד מה אטרקציות בברצלונה שהיא חובה עבור כל מטייל. פארק פורט אוונטורה (Port Aventura Park) הוא פארק שעשועים ענקי שנמצא בספרד, לא בתוך ברצלונה עצמה אלא ממש קרוב אליה והוא נחשב לפארק השעשועים הכי גדול בכל ספרד ולאחד הפארקים הגדולים באירופה (מקום 6 בדירוג הפארקים הגדולים באירופה). נמצא במרחק של כשעה נסיעה ממרכז ברצלונה.

פארק שעשועים בברצלונה

בגלל שהפארק קרוב יחסית לעיר ברצלונה,  מבקרים רבים ומשפחות מישראל ומרחבי העולם נוסעים במיוחד אליו כדי להנות מהמתקנים שיש לו להציע יחד עם הילדים וכל המשפחה ומחשבים אותו לפארק בברצלונה. פארק ברצלונה פורט אונטורה הוא אטרקציית חובה למי שמחפש אטרקציות ברצלונה לילדים ורוצה לבנות מיום כיף ביחד.

כרטיסים לפארק השעשועים פורט אוונטורה

אם אתם מחפשים אטרקציה בברצלונה או פארק בברצלונה ומתכננים להגיע לביקור מהנה בפארק פורט אוונטורה ברצלונה חשוב שתנצלו את הזמן כמה שיותר ותהנו מהפארק הזה יחד עם כל המשפחה. בנוסף, לזוגות שאוהבים אקסטרים הפארק הוא אחד מהאטרקציות בברצלונה לזוג האהובות ביותר.

אנחנו ממליצים לכם לקנות כרטיסים לכניסה לפארק מראש כדי לחסוך את אי הנעימות והתורים הארוכים ולהבטיח את ניצול הזמן המירבי בפארק!

צירפנו לכם לינק מוזל לרכישת כרטיסים לפארק כדי שלא תצטרכו לחכות בתורים הארוכים ותבטיחו את הגעתכם בצורה הנוחה ביותר. תוכלו לשנות את התאריכים במידה ותרצו להקדים / לאחר את השהות בפארק או מנגד לבטל את ההזמנה ללא קנס עד 48 שעות לפני ההגעה.

3 המתחמים שמחכים לכם בפורט אוונטורה (PortAventura Park)

פארק פורט אוונטורה (Port Aventura Park) מחולק ל-3 מתחמים, ממש 3 פארקים שונים שבכל מתחם תמצאו מתקנים מיוחדים אך אתם תצטרכו לרכוש כרטיס כניסה נפרד לכל אחד מהם. כדי שתוכלו לקבל את ההחלטה הטובה ביותר בנוגע לרכישת הכרטיסים לפארק פורט אוונטורה הכנו לכם הסבר על כל מתחם, מה מחכה לכם בו, ובסוף מחכה לכם ההמלצה שלנו:

פארק פורט אוונטורה המרכזי (PortAventura Park)

זה הפארק המרכזי והמוכר מבין השלושה, אליו רוב המטיילים בוחרים להגיע כחלק מאטרקציות החובה בברצלונה. הפארק מחולק ל-6 מתחמים שמסמלים נושאים שונים להנאתכם. בפארק תוכלו למצוא את:

  1. מקסיקו (Mexico)
  2. פולנזיה (Polynesia)
  3. מדיטרניה (Mediterrània)
  4. סיסמו אוונטורה (SésamoAventura)
  5. פאר ווסט (Far West)
  6. צ'יינה (China)

בפארק פורט אוונטורה המרכזי תוכלו למצוא מגלשות מים מוכרות, רכבות הרים ועוד המון אטרקציות מומלצות בברצלונה שמתאימות למי שמחפש אטרקציות בברצלונה לנוער ולכל המשפחה!

שעות פעילות וכתובת פארק פורט אוונטורה

פארק פורט אוונטורה פתוח בין השעות 10:00 בבוקר ועד 7 בערב, בקיץ הוא פתוח עד 23:00. חשוב מאוד להזמין כרטיסים מראש כדי לוודא שהפארק פתוח לפני הגעה למקום.

כרטיסים מוזלים לפארק פורט אוונטורה המרכזי:

או כאן:

כרטיס כניסה מוזל לפארק פורט אוונטורה המרכזי ולפארק פרארי לנד– כולל נסיעות:

או כאן:

פארק פרארי לנד- פארק פרארי ברצלונה (Ferrary Land)

פארק פרארי לנד או פארק פרארי ברצלונה הוא פארק ענק שנפתח בשנת 2017 שנמצא ליד פארק פורט אוונטורה המרכזי. למי שהשם פרארי נשמע מוכר, לא טעיתם! פארק פרארי ברצלונה מושתת על מותג רכבי היוקרה פרארי וזה הנושא העיקרי בו.

מה שמיוחד בפארק פרארי ברצלונה הוא שהוא בנוי בצבעים של המותג פרארי, צבע אדום מושלם והוא מכיל בתוכו מגוון רחב של אטרקציות המתאימות לכל המשפחה כמו רכבת ההרים רד פורס המפורסמת שמתאימה במיוחד למי שאוהב אקסטרים! היא ידועה כאחת מהרכבות הרים המומלצות בכל אירופה!

בפארק פרארי ברצלונה תוכלו למצוא מסעדות, הופעות ומלונות. תוכלו לחוות את גלריית פרארי וללמוד על הסיפור מאחורי המותג.

שעות פעילות וכתובת פארק פרארי לנד

פארק פרארי לנד פתוח בין השעות 10:30 בבוקר ועד 6 בערב, חשוב מאוד להזמין כרטיסים מראש כדי לוודא שהפארק פתוח לפני הגעה למקום.

כתובת הפארק: Av. Pere Molas, Tarragona, ספרד.

כרטיסים מוזלים לפארק פרארי לנד (Ferrary Land):

כרטיס כניסה מוזל לפארק פרארי לנד ולפארק פורט אוונטורה המרכזי- כולל נסיעות:

פארק קריבה אקווטיק (Caribe Aquatic Park)

פארק קריבה אקווטיק מתאים למי שמחפש בברצלונה פארק מים מהנה במיוחד. הוא מבוסס על עולם המים, הוא פארק מים מהנה במיוחד בו תמצאו מגלשות מים בסגנונות שונים שמתאימים לילדים ולמבוגרים, הוא נחשב לפארק מים בברצלונה מומלץ ביותר. אם אתם אוהבים אקסטרים ומים, אתם חייבים לנסות את מגלשת המים קינג קג'ונה, מגלשה ענקית ומהנה במיוחד שתיתן לכם בוסט אדרנלין מטורף!

שעות פעילות וכתובת פארק קריבה אקווטיק

פארק קריבה אקווטיק פתוח בין השעות 10:00 בבוקר ועד 7 בערב. חשוב מאוד להזמין כרטיסים מראש כדי לוודא שהפארק פתוח לפני הגעה למקום.

כתובת הפארק: Av. Pere Molas, Tarragona, ספרד

כרטיסים מוזלים לפארק קריבה אקווטיק (Caribe Aquatic Park):

כרטיס גולד VIP לכניסה לשלושת הפארקים יחד

למי שרוצה להנות מכל מה שיש לפארק פורט אוונטורה להציע ולהיכנס לשלושת המתחמים כדי לחוות את כולם ולא לבחור רק באחד, צריפנו את כרטיס גולד VIP היוקרתי שמקנה לכם כניסה לשלושת הפארקים יחד:

דרכי הגעה לפארק פורט אוונטורה

הפארק נמצא במרחק של שעה נסיעה מברצלונה בעיירה בשם סאלו. אל הפארק תוכלו להגיע דרך השכרת רכב פרטי בנסיעה על הכביש המהיר, באוטובוס עם ביצוע החלפה אך זה מאריך את זמן הנסיעה או ברכבת ישירה מתחנת הרכבת Barcelona Sants station. תמיד תוכלו לבחור בנסיעה במונית אך העלות תהיה גבוהה מאוד ולא משתלמת במיוחד.

ההמלצה שלנו להגעה לפארק פורט אוונטורה

בחיפוש אחר הדרך הנוחה והמשתלמת ביותר להגעה לפארק מצאנו את כרטיס האולטרה של GetYourGuide שמציע לכם נסיעה פרטית הלוך ושוב מברצלונה לפארק ובחזרה ובנוסף תקבלו כניסה לפארק פורט אוונטורה המרכזי כחלק מהמחיר!

מלונות מומלצים בפארק פורט אוונטורה

פארק פורט אוונטורה מציע למבקריו אפשרות לינה באחד מהמלונות המומלצים והמפנקים שלו שמגיעים בעיצוב מהמם שדומה לחלקי הפארק. למבקרים שרוצים להנות מיום מלא בפארק ללא הצורך בנסיעה חזרה לעיר מומלץ לבדוק את האפשרות לבחירת לינה במלון מומלץ מבין חמשת המלונות שיש למתחם להציע.

שימו לב- אם תבחרו לישון באחד ממלונות הפארק תהנו מכניסה חופשית ללא עלות למתקני הפארק וכך תחסכו את עלויות האטרקציות.

פארק פורט אוונטורה מציע 5 מלונות מומלצים למבקריו

מלון פורט אוונטורה גולד ריבר:

מלון 4 כוכבים מהמם שמעוצב בסגנון המערב הפרוע. כחלק מהשהייה הוא מציע גישה חופשית ובלתי מוגבלת לפארק השעשועים פורט אוונטורה (לאורך כל השהות כולל יום ההגעה והעזיבה) וגישה של יום אחד לפרארי לנד. המלון כולל 3 בריכות שחייה, מסעדות, מיטות נוחות ושירות מעולה! המלון מתאים לזוגות ולמשפחות ומבטיח שהות מהנה עם חדרים גדולים- 20-50 מטר רבוע.

המלצות של מבקרים קודמים על המלון
  • "מקום מהמם ,חוויה בפני עצמה המערב הפרוע, מלון ממוקם ליד אחת הכניסות של הפארק פורט אוונטורה מאוד מומלץ חדרים בתוך בניינים שנראים מ1885 פשוט חוויה ארוחות בוקר וערב נהדרות כרטיסים לפארק ולפרארי לנד מה עוד אפשר לבקש".
  • "מיקום מצויין שתי דקות מהכניסה לפארק. חדר גדול ונקי אוכל מצויין ומגוון".
  • "המיקום ליד הפארק והילדים התלהבו מהמראה של המערב הפרוע".
להזמנת חדרים מוזלים במלון פורט אוונטורה גולד ריבר דרך בוקינג עם ביטול חינם- לחצו כאן.

מלון פורט אוונטורה המרכזי:

מלון 4 כוכבים מהמם שמעוצב בסגנון כפר ים תיכוני. המלון בנוי כהעתק מדויק של כפר ים תיכוני, גנים ואגם. כחלק מהשהייה הוא מציע גישה חופשית ובלתי מוגבלת לפארק השעשועים פורט אוונטורה (לאורך כל השהות כולל יום ההגעה והעזיבה) וגישה של יום אחד לפרארי לנד. המלון כולל 2 בריכות שחייה, מסעדות, מיטות נוחות ושירות מעולה! המלון מתאים לזוגות ולמשפחות ומבטיח שהות מהנה עם חדרים בגודל 24 מטר רבוע.

המלצות של מבקרים קודמים על המלון
  • "מלון מדהים! חוויה נפלאה בכניסה לפארק הזמנו מראש ארוחת בוקר וארוחת ערב היתה מעולה, שפע ומגוון עצום בריכה מדהימה חוויה מושלמת."
  • "מלון מצוין עם גישה לפארק אוונטורה וכניסה לפאררי לנד. לקחנו פנסיון מלא וקיבלנו גם שוברים לארוחת צהרים בפארק עצמו. בריכה גדולה, צוות נחמד וארוחות מגוונות."
  • "מחיר טוב שכולל את פארק השעשועים, ארוחת בוקר מגוונת, חדרים נוחים".
להזמנת חדרים מוזלים במלון פורט אוונטורה המרכזי דרך בוקינג עם ביטול חינם- לחצו כאן.

מלון פורט אוונטורה Lucy's Mansion:

זה המלון הכי מיוחד מבין חמשת המלונות שיש לפארק להציע לכם. מדובר על מלון 5 כוכבים שבנוי כאחוזה בסגנון ויקטוריאני עם עיצוב במיוחד מאוד. מה שמומלץ דווקא במלון הזה הוא השירות שלו! צוות העובדים במלון עושים את הכל כדי שתרגישו כמו מלכים וזה מתבטא בדברים הכי קטנים. בנוסף, כחלק מהשהייה המלון מציע גישה חופשית ובלתי מוגבלת לפארק השעשועים פורט אוונטורה (לאורך כל השהות כולל יום ההגעה והעזיבה) וגישה של יום אחד לפרארי לנד. המלון כולל 2 בריכות שחייה, מסעדות, מיטות נוחות ושירות מעולה! המלון מתאים לזוגות ולמשפחות ומבטיח שהות מהנה עם חדרים מפנקים בגודל 35 מטר רבוע.

המלצות של מבקרים קודמים על המלון
  • "המיטות היו נוחות מאוד והאוכל היה מצוין. הצוות האדיב היה מדהים כל הזמן."
  • "השלווה שמורגשת במלון, אין לכם את ההמולה של מלונות אחרים, ארוחות בוקר וערב נהדרות גם טובות מאוד. הצוות סופר קשוב להכל, כל מה שאפשר לצפות ממלון 5 כוכבים."
  • "השירות האישי וידידותיות הלקוחות של הצוות. חדרים נוחים מאוד וכוללים פרימיום אקספרס בפארק."
להזמנת חדרים מוזלים במלון פורט אוונטורה Lucy's Mansion דרך בוקינג עם ביטול חינם- לחצו כאן.

מלון פורט אוונטורה El Paso:

מלון 4 כוכבים מהמם שמעוצב בסגנון מקסיקני. כחלק מהשהייה הוא מציע גישה חופשית ובלתי מוגבלת לפארק השעשועים פורט אוונטורה (לאורך כל השהות כולל יום ההגעה והעזיבה) וגישה של יום אחד לפרארי לנד. המלון כולל 2 בריכות שחייה, מסעדות, מיטות נוחות ושירות מעולה! המלון מתאים לזוגות ולמשפחות ומבטיח שהות מהנה עם חדרים בגודל 27 מטר רבוע.

המלצות של מבקרים קודמים על המלון
  • "המלון מושלםםםםם. מיקום פצצה, מרחק 5 דקות מהפארק ו3 דקות מהרכבת (כשהיא עובדת מה שלצערנו לא קרה כשאנחנו היינו שם) במלון בריכה גדולה, חדר אוכל מפנק עם מבחר גדול, החדרים גדולים, זרם מושלם במקלחת, מיטות נוחות. הצוות מצויין שרות מעל ומעבר עם חיוך תמידי על הפנים (מהשומר בכניסה ועד לצוות הנקיון). יש שם כל הזמן מוזיקה והפעלות (מה שפחות נגע לנו כי פשוט היינו כל היום בפארק). בחדר וברחבי המלון נקי ומסודר. ובקיצור מומלץ בחום"
  • "מיקום, שירות בקבלה, ניקום צמוד לפארק ולתחנת הרכבת".
  • המלון צמוד לפארק, ארוחת בוקר מגוונת מאוד".
להזמנת חדרים מוזלים במלון פורט אוונטורה El Paso דרך בוקינג עם ביטול חינם- לחצו כאן.

מלון פורט אוונטורה Caribe:

מלון 4 כוכבים מהמם שמעוצב בסגנון קריבי יוקרתי במיוחד. כחלק מהשהייה הוא מציע גישה חופשית ובלתי מוגבלת לפארק השעשועים פורט אוונטורה (לאורך כל השהות כולל יום ההגעה והעזיבה) וגישה של יום אחד לפרארי לנד. המלון כולל 3 בריכות שחייה, מסעדות, מיטות נוחות ושירות מעולה! המלון מתאים לזוגות ולמשפחות ומבטיח שהות מהנה עם חדרים בגודל 25-40 מטר רבוע.

המלצות של מבקרים קודמים על המלון
  • " מקום יפיפיה אנשים מאוד נחמדים, הלונה פארק היה חוויה כיפית ביותר, ובמלון עצמו היה לנו קשה מבחינת אוכל בגלל הכשרות השף בעצמו יצא לדבר איתנו והכין לנו ארוחה במיוחד! בחיים לא קיבלנו יחס כל כך טוב מהצוות במלון."
  • "צוות המלון אדיב מאוד! מיטות נוחות, מלון נקי. המלון כולל כניסה לפארק וזה חוסך עלויות".
  • "המלון ממוקם עם גישה מעולה לפארק".
להזמנת חדרים מוזלים במלון פורט אוונטורה Caribe דרך בוקינג עם ביטול חינם- לחצו כאן.

הזמנת כרטיסים לפארק השעשועים פורט אוונטורה ברצלונה

איך פארק השעשועים פורט אוונטורה ברצלונה נראה מבפנים?

אז מה היה לנו במדריך פארק השעשועים פורט אוונטורה ברצלונה?