אי אפשר להבטיח חופשה מושלמת בלי בחירת מלון מומלץ בברצלונה, עזה שיהיה במחיר טוב, עם חדרים נוחים ונקיים, מתרנים מעניינים ובעיקר במיקום מנצח בעיר! אחד המיקומים הטובים שיש למלון בעיר ברצלונה הוא הרמבלס. שדרת רמבלס הרצלונה היא נחשבת לשדרה המרכזית של ברצלונה ונמצאת בין כיכר קטלוניה לאזור הנמל בברצלונה. שדרת רמבלס היא אחד ממוקדי התיירות התוססים ביותר בברצלונה עם מגוון חנויות, בתי קפה, שווקים מיוחדים, בקרבה לכיכר קטלוניה והרובע הגוטי ועוד.

אם אתם רוצים לחוות את ברצלונה כמו שצריך, מלונות בברצלונה על הרמבלס יספקו לכם את האוירה התוססת לכל החופשה.

הכנו לכם רשימה של מלונות בברצלונה על הרמבלס, המלונות המומלצים בברצלונה שאם תבחרו אחד מהם תבטיחו חופשה מושלמת והנאה מרובה ובעיקר קרבה למקומות הכי טוב שיש בעיר!

9 מלונות בברצלונה על הרמבלס הכי טובים שיש

מלון ארק לה רמבלה ברצלונה- מלון זול ברמבלס ברצלונה

מלון ארק לה רמבלה בברצלונה הוא מלון 3 כוכבים שנמצא בשדרות רמבלה, במספר 19-21. מדובר במלון בלב ברצלונה, בקרבת עשרות נקודות תיירותיות מובילות בברצלונה, ואם זה לא מספיק ותרצו להגיע גם לנקודות מרוחקות, תחנת המטרו הקרובה ביותר נמצאת במרחק של דקה וחצי הליכה מהמלון!

בית המלון ארק לה רמבלה המציע חדרים בגודל סטנדרטי (18-30 מ"ר) נוחים ומעוצבים בטוב טעם, שבהם תמצאו כל מה שצריך כדי לעבור את החופשה הברצלונאית שלכם בכיף ובשלווה 😊

שימו לב שאומנם מחיר החדר לא כולל ארוחת בוקר, אך אם תחשקו בארוחת בוקר, תוכלו להוסיף תוספת מחיר סמלית וליהנות מארוחת בוקר מצוינת הכוללת מאפים, שתייה חמה וקרה וירקות טריים.

מלון ארק לה רמלבה הוא מלון בוטיק נפלא שיענה על הצורך של מיטה נוחה ושקטה בסוף יום עמוס בחוויות בברצלונה. מומלץ בחום!

מבקרים קודמים ממליצים על המלון

  • "אהבנו הכל היה מעולה, המיקום, הניקיון, ארוחת בוקר"
  • "מקום מרכזי מצוין של העיר קרוב לכל. יש מטרו 200 מ' ליד מלון נעים ונח".
  • "מלון ספרדי ממש, במיקום מעולה ותמורה מעולה לכסף. אנחנו נישאר כאן שוב אהבנו הכל. המיקום מדהים, עיצוב נהדר, נחמד ושקט למרות שיכול להיות עמוס בחוץ. ממש נקי."

כתובת המלון: La Rambla, 19-21, Ciutat Vella, 08002 Barcelona, Spain 

תוכלו לצפות במידע נוסף ולהזמין את המלון בלחיצה כאן.

מלון הדירות סיטאדינס רמבלס ברצלונה- מיקום מעולה ודירות מרווחות שמתאימים גם למשפחות

מלון הדירות סיטאדינס רמבלס ברצלונה נמצא ברחוב לה רמבלס 122, במרחק 4 דקות הליכה מכיכר קטלוניה, ובסמוך לנקודות נוספות מרכזיות שנמצאות בשדרה לדוגמא, שוק לה בוקריה במרחק 3 דקות, לחובבי הקניות – סניף ענק של פרימיק וזארה נמצא במרחק של 4 דקות הליכה ועוד.

אומנם מדובר במלון דירות, אך במקום פועל דלפק קבלה הפעיל 24 שעות ביממה, למי שנוחת מאוחר או ממריא בשעה מאוחרת וחושש שלא יהיה לו איפה להשאיר את המזוודות. כמו כן, תוכלו לבקש להחליף מגבות לאחר מספר ימים בדירה (בשונה מהרבה דירות שאין שירות חדרים כלל, כאן יש).

חדרי המלון מתחלקים ל3 סוגים:

  • חדר קלאסיק רגיל, ללא מטבח מאובזר, אך עם מקרר וקומקום.
  • חדר סטודיו עם מטבח מאובזר, כיריים, מיקרו ועוד שמתאים לזוג
  • דירה עם חדר שינה נפרד שמתאים לארבעה אנשים וכולל גם סלון ומטבח מאובזר

שימו לב שמול המלון יש סניף סופרמרקט של רשת קארפור, ככה שמי שרוצה להכין אוכל בדירה שלו זו עשויה להיות האופציה הטובה ביותר עבורכם.

ולבסוף, אם אתם בוחרים במלון הדירות הזה, אל תפספסו עלייה לגג המלון ממנו נשקף נוף לכל רחבי העיר, פשוט חוויה עוצרת נשימה!

מבקרים קודמים ממליצים על המלון

  • "במרכז. חדרים נקיים ומרווחים. יש מטבחון קטן מתאים גם לדתיים. בקבלה היו קשובים לכל בקשה שלנו. הצוות היה מעולה. מומלץ בחום"
  • "חדר מאוד גדול ונקי. המקלחת מצויינת והמיקום פשוט מנצח. אין מקום יותר מרכזי מזה".
  • "מיקום מעולה ברובע הגותי. קרוב למטרו. קרוב לתחנה של אירובס המגיע משדה התעופה. המטבח מאובזר כולל כיריים, מקפיא במקרר ומדיח".

כתובת המלון: Las Ramblas, 122, Ciutat Vella, 08002 Barcelona, Spain

תוכלו לצפות במידע נוסף ולהזמין את המלון בלחיצה כאן.

מלון זונדר לוס ארקוס ברצלונה- חדרים מפנקים על הרמבלס ברצלונה

המלון הבא ברשימת המלונות המומלצים ברמבלה הוא מלון זונדר לוס ארקוס ברצלונה, שנמצא במרחק פסיעה משדרות לה רמבלס. מלון זה מציע חדרים קטנים וזולים בגודל של 14 מ"ר שיתאימו לזוג אוהב או ליחיד וכן חדרים גדולים יותר בגודל 19 מ"ר בהם יש גם מרפסת קטנה.

כל חדרי בית המלון מעוצבים בסגנון מודרני, חדר המקלחת משופץ ומזמין ובחדר עצמו יש מכונת קפה. בסך הל, מלון זונדר לוס ארקוס הוא מלון פשוט אך מצוין, במיוחד למי שמחפש חדר נוח במרכז ברצלונה להניח את הראש בלילה.

מבקרים קודמים ממליצים על המלון

  • "מיקום נהדר, חדר נחמד, אחלה משק בית הנכס נמצא במקום המושלם לחקור את מרכז העיר! מקלחת טובה ומיטה נוחה. אחזור שוב."
  • "החדרים היו נקיים, מעוצבים ממש יפה ונוחים. גם בטוח ומאובטח במיקום מעולה.".
  • "מיקום חבוי אך מדהים! צאו מהכניסה למלון ויש לכם את כיכר פלאקה ריאל ממש לידכם – כיכר מקסימה עם ברים/מסעדות מסביב להיקפי ואמני אקרובטיקה מידי פעם".

כתובת המלון: 4 Carrer Nou de Zurbano, Ciutat Vella, 08002 Barcelona, Spain

תוכלו לצפות במידע נוסף ולהזמין את המלון בלחיצה כאן.

מלון BYPILLOW Twenty ברצלונה- מלון אורבני בלב ברצלונה

אחד המלונות המגניבים בברצלונה נמצא גם הוא על הרמבלה, מדובר במלון "BYPILLOW Twenty" שמעוצב בסגנון מודרני וצבעוני במיוחד! המלון נמצא במרחק דקת הליכה מהרמבלס ברחוב צדדי ושקט מאוד. בקומת הלובי של המלון יש מאפייה מגניבה ששייכת לבעלי המלון ותוכלו לשתות בה כוס קפה ולנשנש משהו מדי בוקר משהו קטן לפני שתצאו לדרך.

חדרי המלון מעוצבים בקפידה ונראה שכל סנטימטר בהם עוצב במלוא תשומת הלב, ומי שייבחר במלון הזה יהנה מחדר מעוצב עם מיטה נוחה, שירותים ומקלחת מרווחים ומעוצבים ואווירה נפלאה במלון וברחוב.

מבקרים קודמים ממליצים על המלון

  • "מיקום טוב, מרכז העיר. אני אוהב ללכת ולחקור, ומכאן שהמלון היה במרחק הליכה מרוב הדברים שרציתי לראות. נקי, מאורגן והצוות היה מועיל."
  • "החדרים היו נקיים, מעוצבים ממש יפה ונוחים. גם בטוח ומאובטח במיקום מעולה.".
  • "מלון מעולה, מיקום מעולה במרכז העיר קרוב למטרו. צוות ידידותי מאוד, ארוחת בוקר טובה. החדר היה מרוהט יפה והבידוד לרעש היה ממש טוב. תודה!".

כתובת המלון: Cardenal Casañas, 11, Ciutat Vella, 08002 Barcelona, Spain

תוכלו לצפות במידע נוסף ולהזמין את המלון בלחיצה כאן.

מלון גאודי – לישון בתוך יצירת אומנות של גאודי

אם אתם מחפשים חדר שמציע נוף לארמון של גאודי, זה המלון בשבילכם! מלון גאודי נמצא במיקום מרכזי ונוח, דקה הליכה משדרות הרמבלה המומלצות ובמרחק 300 מ' מתחנת המטרו ליסאו (Liceu) שתיקח אתכם לאתרי התיירות השונים בברצלונה.

מבחינת חדרים, במלון תמצאו חדרי שינה במגוון גדלים, בהתאם להרכב בו אתם מגיעים. כמו כן, תוכלו ליהנות מהמתקנים המשותפים המפנקים של המלון שבשימוש כלל האורחים וכוללים השכרת אופניים (בתוספת תשלום), שירות חדרים יומי, חדר כושר, בית קפה טרסה שנמצאת על גג המלון ובה יש בריכה חיצונית ונוף לכל העיר ועוד.

מבקרים קודמים ממליצים על המלון

מדובר במלון מומלץ למי שרוצה לישון ברמלבה ברצלונה, לא סתם המלון קיבל ציון של 8.2 על ידי יותר מ-5,800 אורחים שביקרו בו. בין הביקורות שהכי משכו אותנו מצאנו את הביקורות האלו:

  • "מצוין שירות אדיב ומקצועי איכותי ומזמין מסבירי פנים ומקצועיים ביותר"
  • "מיקום מצוין, סמטה קטנה מרחוב הרמבלה. קומת גג עם בריכה קטנה ונוף. שירות טוב וצוות מסייע חדר גדול ומרווח עם מרפסת"
  • "מיקום המלון היה מצוין, ארוחת בוקר נהדרת, מרפסת הגג משקיפה על הפלאו גואל של גאודי ממרחק של מטרים בודדים היא חוויה נהדרת"

כתובת המלון: Nou de la Rambla, 12, Ciutat Vella, 08001 Barcelona, Spain

תוכלו לצפות במידע נוסף ולהזמין את המלון בלחיצה כאן.

מלון DO Plaça Reial ברצלונה- לישון במלון יוקרתי על הרמבלס

אם אתם מחפשים מלון 5 כוכבים ברמבלה, מלון דו פלאסה ריאל הוא המלון המומלץ עבורכם! מלון דו פלאסה ריאל נמצא בשדרות רמבלה, בצמוד לכיכר ריאל המרכזית ועמוסת המסעדות והברים.

בבית מלון זה תמצאו טרסה ענקית שנמצאת על גג המלון ובה בריכת שחייה מפנקת, פינות ישיבה נוחות ומיטות שיזוף רבות. אנחנו ממליצים לכם להעלות אל הטרסה לפחות פעם אחת בשעת השקיעה כדי ליהנות מהקסם של העיר. כמו כן, במלון יש גם מתחם ספא מפנק הכולל חמאם ותוכלו להזמין עיסוי לבחירתכם בקבלת המלון.

חדרי המלון מרשימים במיוחד וכוללים מיטות קינג סייז, מראות גדולות, טלוויזיה, ארון גדול, מכונת קפה ופינת ישיבה נוחה. שימו לב שרוב החדרים מגיעים גם עם מרפסת. השוס האמיתי של המלון זה הסוויטה עם בריכה פרטית בלב העיר ברצלונה! (לא, אין הבדל משמעותי במחירי החדרים) העיצוב המנחה את המלון בחללים המשותפים ובחדרים הוא עיצוב נקי ומואר, כזה שנעים לשהות בו שעות רבות. אין ספק שמי שמחפש מלון יוקרה ברחוב הרמבלה יימצא כאן את מבוקשו.

חוות דעת של מבקרים קודמים במלון:

  • "מיקום מעולה (על הרמבלס) נקי, מסודר ואחלה ארוחת בוקר,חדר גדול ומרווח מאוד,שתי מרפסות,צוות נהדר "
  • "מלון הממוקם במקום המרכזי ביותר במרכז הראמבלה בפלאזה ריאל. חדר יפה מאוד עם מקלחת גדולה מאוד. ארוחת בוקר נפלאה על גג המלון המשקיפה על פלאזה ריאל ועל חלק ניכר מהעיר. פשוט היתה חוויה נפלאה ובטוח נשוב לשם."
  • "ממוקם במרכז הרמבלה, חדר גדול עם מקלחת גדולה, נקי ומסודר. צוות דואג ועוזר."

כתובת המלון: Plaça Reial, 1 , Ciutat Vella, 08001 Barcelona, Spain

תוכלו לצפות במידע נוסף ולהזמין את המלון בלחיצה כאן.

רמבלה 102 ברצלונה- מלון דירות מפנק בלב שכונת רמבלס ברצלונה

רמבלה 102 הוא מלון דירות מפנק שממוקם ממש ליד לה רמבלה ושוק לה בוקריה. המלון מציע דירות מרווחות במיוחד – הקטנה מבינהם בגודל 50 מ"ר, בכל החדרים תמצאו מטבח מאובזר מא' עד ת', ספה נוחה (שנפתחת למיטה במידה ומגיעים יותר מזוג), פינת אוכל נוחה, מרפסת קטנה ועוד. תוכלו לבחור בין דירת לופט בה החלל פתוח לבין דירה עם חדר שינה אחד.

בסמוך לכניסה למלון יש סופרמרקט קטן, אך במרחק 3 דקות הליכה תמצאו סניף גדול של רשת הסופרים קארפור, כך שמי שמחפש דירה נוחה שאפשר לבשל בה – ייתכן שמצאתם אותה כעת.

חוות דעת של מבקרים קודמים במלון:

מלון הדירות רמבלה 102 זכו לציון מצוין של 9.3 מתוך 10 בבוקיניג, הינה חלק מהביקורות שהם קיבלו:

  • "מיקום מצויין ממש באמצע הרמבלה דירה מאובזרת בכל מה שצריך".
  • "דירה מקסימה, ברחוב הראשי , קרוב לכל המקומות החשובים. ממול לדירה שוק לה בוקריה, מתחת הרבה אופציות לקניות, מסעדות, סופר גדול קרוב. הדירה מאובזרת לחלוטין ,כולל מכונת כביסה ומייבש, מדיח כלים, סבונים וכו' נקיה וחדשה, מחיר הוגן לחלוטין למשפחה של 4 נפשות, חסך הזמנת 2 חדרים נפרדים במלון. המיטות נוחות , יש מספיק שקעים ופינת אוכל קטנה וחמודה."
  • "המיקום של הדירה במרכז, צמוד יש סופר קטן, מלא בתי קפה. שוק בוקריה ממש ממול. הדירה נקייה מאוד, יש הכל מה שדרוש לנופש. יש כיריים, מיקרוגל, מכונת כביסה ומדיח כלים. מקום מושלם."

כתובת המלון: La Rambla, 102, Ciutat Vella, 08002 Barcelona, Spain

תוכלו לצפות במידע נוסף ולהזמין את המלון בלחיצה כאן.

לא מצאתם את המלון המושלם? חפשו כאן-

 

אז מה היה לנו במדריך מלונות בברצלונה על הרמבלס?