לברצלונה יש מגוון רחב של מלונות להציע לכם המטיילים, אך בתוך כל המבחר, לפעמים קצת קשה למצוא מלונות יוקרה בברצלונה או מלונות בוטיק בברצלונה, כאלו ששמים לב לפרטים הכי קטנים ומבטיחים שהות מיוחדת. במיוחד בשבילכם, אספנו רשימה של 10 מלונות יוקרתיים מומלצים בברצלונה

10 מלונות יוקרתיים מומלצים בברצלונה

מלון אולה אישמפלה ברצלונה – בריכת אינפיניטי על הגג וחדרים יוקרתיים

המלון הראשון עליו אנחנו ממליצים בחיפוש אחר מלון בוטיק יוקרתי בברצלונה הוא מלון הבוטיק אולה אישמפלה ברצלונה של רשת מלונות היוקרה AQUA Hotel Grup. מדובר על מלון 5 כוכבים מרכזי מאוד שנמצא בשכונת אישמפלה המרכזית והאהובה, במרחק של עד 5 דקות הליכה משדרות השופינג דיאגונל, רמבלה דה קטלוניה, פסץ' דה גראסיה.

המלון מציע למבקריו בריכה חיצונית שפועלת כל השנה על הגג עם מיטות שיזוף מפנקות המציגה נוף מהמם לכל העיר, חדר כושר מאובזר ומתקדם עם אפשרות להנות משירותיו של מאמן אישי מטעם המלון, מתחם ספא עם עשרות טיפולי יופי ובריאות, אינטרנט אלחוטי מהיר, שירותי השכרת אופניים של המלון והשכרת רכב והכי חשוב, כיאה למלון יוקרה 5 כוכבים בברצלונה, שירות אישי מצוין (ויעידו על כך מאות האנשים שכבר ביקרו בו.)

כמו כן, במלון פועלת מסעדת שף מעוטרת בכוכב מישלן בשם Xerta , שמגישה מתכונים מסורתיים מאזור אברו (Ebro).

אם עד עכשיו עוד לא השתכנעתם, נשמח לספר לכם שהחדרים במלון זה גדולים ומרווחים ביחס לחדרים בברצלונה, בין 24-40 מ"ר. תוכלו לבחור בין חדרים עם מרפסות מרווחות, חדרים עם מקלחת או אמבטיה מפנקת ועוד. שימו לב שהמחירים בבית מלון זה כוללים ארוחת בוקר מפנקת ומגוונת, הכוללת בין היתר מאפים טריים, ירקות, מכונת קפה של נספרסו, מיצים טבעיים ועוד.

לבניין עצמו עיצוב אדריכלי ייחודי, הוא בעל חזית קרמיקה ייחודית שעשויה ממעל 1,000 חתיכות שונות שמציגות את היצירה ’ארבע העונות’ של ויוואלדי.

לסיכום, אם אתם מחפשים מלון בוטיק בברצלונה אתם חייבים לראות את המלון הזה כי הוא גם ממש זול ביחס לתמורה שלו!

מבקרים קודמים ממליצים

מלון הבוטיק אולה אישמפלה קיבל ציון מצוין של 9 מתוך 10 בקרב 1,900 מבקרים ששהו בו, בין הביקורות שהכי אהבנו:

  • "מלון מעוצב ויפה. מיקום טוב ואזור נעים. צוות שירותי ומקסים שעושה מאמץ לסייע ולמלא כל צורך. ארוחת בוקר מדהימה. המלון והחדרים מתוחזקים ונקיים ביותר."
  • "הצוות היה מדהים . המלון מעוצב בצורה בוטיקית ביותר. חדרים נקיים מאוד יפים. מיקום מדהים מבחינת נוחות מטרו ומרכז. שיוצאים מהמלון יש המון מסעדות".
  • "זו הפעם הרביעית שלנו במלון הנהדר הזה ונשמח להתארח בו שוב! חדרים יפים מאוד, מעוצבים בקפידה, נקיים . צוות מצוין ואדיב".

כתובת המלון:  Còrsega, 289, Eixample, 08008 Barcelona, Spain.

תוכלו לצפות במידע נוסף ולהזמין את המלון בלחיצה כאן.

מלון מנדרין אוריינטל ברצלונה- מלון יוקרה בלב העיר ברצלונה

אם אתם מחפשים מלונות בברצלונה 5 כוכבים, המלון הבא הוא בשבילכם! מלון מנדרין אוריינט בברצלונה הוא מלון מפואר רשת מלונות היוקרה Mandarin Oriental, אשר נמצא בלב רחוב הקניות פסץ' דה גראסיה, במרחק 5 דקות הליכה מקאזה באליו (Casa Batlló), ומלה פדררה (La Pedrera) ו-10 דקות הליכה מפלאסה קטלוניה.

המלון בעל דירוג 5 כוכבים וכמקובל במלון זה, במהלך השהות בו תוכלו להנות מחדר כושר מאובזר, שיעורי יוגה ושיעורי ספורט עם מאמן אישי, כמו כן, במלון יש מתחם ספא איכותי הכולל מתקני ספא מאובזרים, חדר אדים, ספא לאונג',קרצוף גוף, חמאם, מגוון טיפולי מסאג' ארומטיים ומפנקים וכן טיפולי יופי מתקדמים כמו פדיקור, מניקור, איפור ועוד. אם אתם מגיעים כמשפחה, תוכלו לשכור את שירותי השמרטפות שבית המלון מציע, או לבקר עם הילדים במתקני משחקים שמחכים לכם בחצר המלון, כמו כן ניתן להשאיל עגלות ומיטות תינוק מהמלון.

מבחינת חדרים, חדרי המלון מרווחים וגדולים, בין 32-123 מ"ר ומתאימים לזוגות או למשפחות עם ילדים. החדרים כוללים רצפת פרקט, רהיטים יוקרתיים ועיצוב מדויק שנותן תחושה של יוקרה. יתרון נוסף שתהנו ממנו בבחירת המלון הזה הוא שארוחת הבוקר כלולה במחיר החדר, כאורחים במלון, תהנו מארוחת בוקר מגוונת כחלק מהחבילה הכוללת מבחר מוצרים מקומיים, מאפים ירקות טריים ועוד.

במלון מחכות לכם 2 מסעדות, המסעדה Mimosa garden בה תוכלו להנות מקוקטיליים ומאוכל פרואני פיוז'ן ומסעדת טאפסים נוספת.

מבקרים קודמים ממליצים

המלון קיבל ציון של 9 מתוך 10 בבוקינג ולכן הוא בין המומלצים שלנו, הינה מה שהיה למבקרים ששהו בו להגיד:

  • "הצוות יוצא דופן – ידידותי, מסביר פנים, אדיב, בקיא, מועיל, מאומן היטב, מטופח ומקצועי ביותר. הנכס מטופח, החדר מרווח ונקי. כל השירותים / הציוד החיוני מסופקים בנדיבות."
  • "הייתה לי חוויה יוצאת דופן במלון הזה, באמת שווה את הכסף שהוצא. בהיותי די מיוחד במלונות, התרשמתי מהשירות יוצא הדופן שלהם. הם מנקים את החדרים פעמיים ביום, ונדיבים לספק מים. הערכתי את תשומת הלב שלהם לפרטים, מכיוון שהם מילאו את כל הבקשות שלי בצורה מושלמת. אני מאמין שחשוב למלון לגרום לאורחים שלו להרגיש מיוחדים, וזה מצטיין בזה. זה בהחלט מלון שאבקר בו שוב."
  • "מיקום טוב מאוד ממש במרכז ארוחת בוקר חדר טוב מאוד"

כתובת המלון:  Passeig de Gràcia, 38 – 40, Eixample, 08007 Barcelona, Spain

תוכלו לצפות במידע נוסף ולהזמין את המלון בלחיצה כאן.

מלון הבוטיק מירלו ברצלונה – למי שמחפש מלון מרוחק ואינטימי

המלון השלישי עליו אנחנו ממליצים בחיפוש אחר מלון בוטיק בברצלונה הוא מלון בדירוג חמישה כוכבים מלון מירלו ברצלונה. בית המלון מירלו, שם דגש על הבריאות ומציע חדרים היפואלרגניים, מתחם ספא משוכלל, גינה מהממת שתוכלו לטייל בה ולשבת לנוח בה והרבה שקט ושלווה, שכן, המלון לא נמצא בלב העיר הסואנת והרועשת.

החדרים במלון זה גדולים ומרווחים, בין 25-50 מ"ר ומתאימים לזוגות או למשפחות עם ילדים. השוס העיקרי במלון הזה הוא שבכל חדר במלון מחכה לכם חמאם וסאונה אישית ואמבטית הידרומסאז' עגולה, בה תוכלו להרגע בכל סוף יום.

גם במתקנים שמשותפים לכל באי המלון לא חסכו, אם אתם תבחרו במלון הזה, תוכלו להנות ממרכז בריאות וספא המציע עשרות טיפולים שונים, חדר אדים, ג'קוזי וכן בריכה חיצונית גדולה. כמו כן, המלון מציע להשכיר אופניים בתוספת תשלום סימלית.

במלון יש מסעדה מצוינת בשם El Nido del Mirlo שמגישה מאכלים מהמטבח הים תיכוני ומהמטבח הספרדי המקומי.

כאורחים במלון, תהנו מארוחת בוקר קונטיננטלית מגוונת כחלק מהחבילה הכוללת מבחר מוצרים מקומיים, מאפים ירקות טריים ומעבר לדברים הבסיסיים שבדרך כלל פוגשים במלונות, תקבלו מנות עם סלמון משובח, ביצה עלומה עם רוטב הולנדייז ועוד מגוון מנות פשוט מושלמות! תוכלו לקבל את ארוחות הבוקר לחדר הפרטי שלכם ואין יותר מושלם מזה!

מבקרים קודמים ממליצים

המלון קיבל ציון של 9.3 מתוך 10 בבוקינג, מדובר בציון מאוד גבוה ונדיר, בין התגובות שמבקרים כתבו על המלון מצאנו את הביקורות האלו:

  • "שהות נפלאה של 5 לילות במלון בוטיק יפהפה זה. הצוות כולם נפלאים. תודה רבה לכולכם. אני אחזור בביקור הבא בברצלונה בוודאות!".
  • "חדר נהדר עם אמבט ספא ענק ומתקני חמאם לשימושכם הפרטי".
  • "הזמנתי את זה במהירות, אבל הופתעתי לטובה, ראשית, מההיסטוריה של הבית הזה ומכיוון שמדובר במלון בוטיק, הוא די שליו. גם הגן יפה. החדרים היו נוחים ונקיים. הסדינים והמגבות היו רכים. עכשיו הכוכב הוא חדר האמבטיה! אהבתי כרומותרפיה, בעצם היה לי האור הסגול דולק כל הזמן חחח. גם אפשרות הקיטור/סאונה עבדה בצורה מושלמת, אם זה משהו שאתה אוהב. ארוחת הבוקר הייתה בסדר. נהנינו גם להסתובב באזור ולהסתכל על בתים ישנים מדהימים, או יותר נכון לומר אחוזות. אם יש לך זמן, בדוק את מוזיאון המדע, זה במרחק הליכה, קרוב מאוד. מעבר לרחוב מירלו נמצאת מסעדה המגישה אוכל מסורתי, אנו ממליצים לכם לנסות את הטלה. תודה ובהצלחה!".

כתובת המלון:  Avinguda del Tibidabo 32, Sarrià-St. Gervasi, 08022

תוכלו לצפות במידע נוסף ולהזמין את המלון בלחיצה כאן.

מלון מונומנט ברצלונה – מלון חמישה כוכבים עם 2 מסעדות מישלן שונות

מלון מונומנט הוא מלון 5 כוכבים מרכזי שממוקם על שדרת פסאו דה גראסיה, מתחם המלון שוכן על ביתו של אנריק באליו ונחשב לפנינה ארכיטקורית מהמאה ה-19. המלון נמצא במרחק של כ-10 דקות הליכה מכיכר פלאזה קטלוניה (Plaza Catalunya) ומשדרת לאס רמבלס (Las Ramblas) כמו כן, תוכלו למצוא תחנת רכבת במרחק של 300 מטרים מהמלון.

המלון הזה מומלץ למי שמחפש מלונות יוקרה בברצלונה כי הוא מציע בריכת שחייה מפנקת, מרכז כושר חדשני, מרכז ספא מפנק עם עשרות טיפולים, סאונה, ואפילו 2 מסעדות שף עם דירוג מישלן: מסעדת Lasarte המפורסמת, מסעדת גורמה בעלת 3 כוכבי מישלן של השף מרטין בראסאטגוי. ומסעדת ביסטרו מעולה בעלת כוכב מישלן אחד בשם Oria שמגישה מאכלים ים תיכוניים ועוד שלל פינוקים. רק המסעדות במלון הן חוויה בפני עצמה שדורשת הגעה מיוחדת למלון

חדרי המלון גדולים ומרווחים, בין 25-130 מ"ר ומתאימים לזוגות או למשפחות עם ילדים, תוכלו לבחור בין החדרים השונים המציעים נופים מגוונים וחדרי רחצה לבחירתכם – עם אמבטיה או מקלחת דוש. שימו לב שחלק מהחדרים כוללים גם סלון נפרד ומרווח.

ארוחת בוקר מפנקת כלולה במחיר

כאורחים במלון, תהנו מארוחת בוקר מפנקת ועשירה על גג המלון כחלק מהחבילה הכוללת מבחר מוצרים מקומיים, מאפים ירקות טריים, גבינות ועוד מגוון מנות טעימות במיוחד.

מבקרים קודמים ממליצים

המלון קיבל ציון של 9.2! בבוקינג ולכן הוא בין המלונות יוקרה מומלצים שלנו בברצלונה, הינה מה שהיה לאורחים לספר:

  • "מלון חדיש, שירות יוצא דופן. כל פנייה וכל בקשה נענים בחיוב. ארוחת בוקר מושלמת על גג המלון. אחד המלונות הטובים ביותר".
  • "המלון היה ממוקם באיזור מעולה מרכזי לא רועש לא בעייתי המלון היה מהממם ויוקרתי, השירות היה יוצא מן הכלל ואנחנו חד משמעית נחזור !".
  • "מלון מקסים רמה גבוהה".

כתובת המלון:  Paseo de Gracia, 75, Eixample, 08008 Barcelona, Spain.

תוכלו לצפות במידע נוסף ולהזמין את המלון בלחיצה כאן.

מלון סונדר פסאו דה גראסיה ברצלונה – Sonder Paseo de Gracia Barcelona

המלון השישי עליו אנחנו ממליצים בחיפוש אחר מלונות בוטיק בברצלונה הוא מלון הבוטיק סונדר פסאו דה גראסיה ברצלונה, מדובר על מלון בוטיק בברצלונה בדירוג של 5 כוכבים מרכזי שממוקם ברובע אישמפלה, הרובע המרכזי והפופולרי ביותר בברצלונה. במרחק הליכה קצרה מכיכר קטלוניה.

המלון הזה הוא הבחירה המושלמת למי שרוצה מלון מפנק בדירוג 5 כוכבים שלא יקר במיוחד. תמצאו במלון מרכז חדר כושר מתקדם, חדרים עם מרפסות מרווחות ומכונת קפה ועיצוב נורדי מהפנט. החדרים במלון זה נוחים במיוחד, בין 21-38 מ"ר. שימו לב שבמלון מוגשת ארוחת בוקר מפנקת, בתוספת מחיר סמלית

מבקרים קודמים ממליצים

המלון קיבל ציון של 8.4 מתוך 10 בבוקינג לכן הוא בין המומלצים שלנו. הינה מה שאנשים ששהו בו במהלך החופשה שלהם בברצלונה:

  • "המלון נמצא ברחוב הכי מרכזי בעיר, תחבורה ציבורית מתחת למלון וזה מאוד נוח. למרות שמלון במרכז הקניות, מאוד שקט בחדרים. אחרחת בוקר מעולה. וכמובן צוות המלון מאוד סבלני ומסביר פנים. מומלץ מאוד!"
  • "חדר גדול ומרווח, חדיש ונקי. צוות נחמד ומסייע. מיקום מעולה. 10 דקות הליכה מכיכר קטאלוניה. רק הארוחת בוקר פשוטה ובלי מבחר. סה"כ נהנינו מאוד. מומלץ."
  • "המיקום של המלון מעולה! קרוב ונגיש להכל, הצוות מאוד נחמד, אדיב ועוזר. חדרים בעיצוב יפה מאוד. חשוב לציין שקיבלנו ארוחת בוקר במתנה במהלך כל השהייה שלנו במלון כפינוק."

כתובת המלון:  29 Passeig de Gràcia, Eixample, 08007 Barcelona, Spain

תוכלו לצפות במידע נוסף ולהזמין את המלון בלחיצה כאן.

מלון פרימרו פרימרה ברצלונה – מלון יוקרה בגן בוטני מהפנט

במיקום מושלם, הרחק מהאזורים העמוסים התיירותיים ובאמצע אזור מגורים שקט ונקי בו תוכלו ללכת ברגל ולהגיע לכל ציוני הדרך המרכזיים תוך מספר דקות, בית המלון מלון פרימרו פרימרה ברצלונה הוא המלון המושלם עבורכם.

מדובר על מלון בוטיק בברצלונה בדירוג של 5 כוכבים בברצלונה מרכזי שממוקם ברובע סאריה, המלון נמצא בתוך גנים ירוקים וכך מקנה אווירה פסטורלית ומיוחדת מאוד! בכל סוף יום בעיר הסואנת, תוכלו לחזור לגנים היפים ולעשות בהם סיבוב מרגיע, או אפילו לשבת בהם לארוחת פיקניק כיפית.

כמו שכבר ציינו, המלון נמצא במיקום קצת פחות מרכזי, אך עדין ניתן להגיע ממנו לכל מקום בקלות רבה, הוא נמצא במרחק של 5 דקות הליכה מתחנת Les Tres Torre FGC. הרובע הגותי, כיכר קטלוניה ושדרות הרמבלס נמצאים במרחק של 15 דקות נסיעה ברכבת.

המלון מציע למבקריו בריכת שחיה חיצונית, חדר כושר מאובזר, מרכז ספא עם עשרות טיפולים שונים, שירותי הסעות לשדה התעופה, חדרים נקיים, מסעדה מומלצת וטעימה בשם El Comedor, שירות מצוין ובעיקר הרבה שקט!

למשפחות שמחפשות יוקרה, בבית מלון זה ניתן לשכור חדרים מחוברים, וכן להנות מחדר משחקים מאובזר במיוחד לילדים. כמו כן יש למלון יש שירותי השכרת בייביסיטר שתוכל לשמור על ילדכם אם תרצו לצאת לדרינק ליילי.

החדרים במלון זה ענקיים, בין 45-55 מ"ר ובהם תקבלו מיטה זוגית גדולה, מכונת קפה, רצפת פרקט, נוף מהמם, מקלחת מפנקת, מיזוג אוויר ועוד. בנוסף, ארוחת בוקר כלולה במחיר החדר, כך שכאורחים במלון, תהנו מארוחת בוקר נהדרת כחלק מהחבילה.

מבקרים קודמים ממליצים

המלון קיבל ציון של 9.3! בבוקינג לכן הוא בין המומלצים שלנו כשמדובר במלונות בברצלונה בדירוג 5 כוכבים, הינה מה שאנשים שהיו בו סיפרו:

  • "המלון סופר קלאסי. החדרים נוחים מאוד, במיוחד חדר האמבטיה המרווח. הצוות מאוד נעים ועוזר. השכונה היא מגורים. ארוחת הבוקר והמסעדה היו טובים מאוד."
  • "החדר היה מקסים, מסוגנן ואלגנטי. האוכל במסעדה היה מדהים, המלצות נהדרות מהצוות שיעזרו לנו לבחור אוכל וכמה יינות מקסימים שילוו. אנו ממליצים בחום להישאר כאן, פשוט מקום נפלא להירגע בו."
  • "המלון נמצא בבלוק ממש נחמד ודי, ולא רחוק ממרכז העיר. החדר גדול, נקי ונוח, ומאורגן היטב כל יום. אנו בהחלט נבחר במלון זה בפעם הבאה בברצלונה!"

כתובת המלון:  Doctor Carulla, 25, Sarrià-St. Gervasi, 08017 Barcelona, Spain.

תוכלו לצפות במידע נוסף ולהזמין את המלון בלחיצה כאן.

מלון דו פלאס ריאל ברצלונה – DO Plaça Reial Barcelona

המלון השמיני עליו אנחנו ממליצים בחיפוש אחר מלונות יוקרה בברצלונה הוא מלון הבוטיק מלון דו פלאס ריאל ברצלונה של רשת המלונות האהובה Sonder. מדובר על מלון 5 כוכבים בברצלונה מרכזי שממוקם במיקום מצוין ומרכזי אך שקט ברובע הגותי, בסמוך לפלאזה ריאל וממש ליד שדרות רמבלאס. בקרבת המלון תמצאו מגוון מסעדות, ברים ובתי קפה לנוחיותכם. שוק לה בוקריה במרחק של 5 דקות הליכה מהמלון. כמו כן, באזור המלון תמצאו לא פחות מ-3 תחנות מטרו שונות שנמצאות במרחק של פחות מחמש דקות הליכה מהמלון.

המלון מציע למבקריו בריכת שחיה על הגג עם נוף מרשים לעבר העיר היפה, חדר כושר מתקדם, טיפולי ספא מפנקים, ג'קוזי, מסעדה ים תיכונית מצוינת בשם Bar Tomate BCN והכי חשוב – שירות אדיב ונעים.

החדרים במלון זה ענקיים, בין 16-43 מ"ר ובהם תקבלו מיטה זוגית גדולה, מכונת קפה, רצפת פרקט, מקלחת מפנקת, מיזוג אוויר ועוד. כאורחים במלון, תהנו מארוחת בוקר נהדרת הכלולה במחיר כחלק מהמנות שיוגשו לכם בארוחת הבוקר תוכלו למצוא אגז בנדיקט, טוסטים ומאפים טריים.

מבקרים קודמים ממליצים

המלון קיבל ציון של 8.4 בבוקינג לכן הוא בין המומלצים שלנו. הינה מה שהיה לאורחים ששהו בו במהלך החופשה בברצלונה להגיד:

  • "מלון הממוקם במקום המרכזי ביותר במרכז הראמבלה בפלאזה ריאל. חדר יפה מאוד עם מקלחת גדולה מאוד. ארוחת בוקר נפלאה על גג המלון המשקיפה על פלאזה ריאל ועל חלק ניכר מהעיר. פשוט היתה חוויה נפלאה ובטוח נשוב לשם".
  • "המיקום מאוד מרכזי, נוח מבחינת פעילויות ארוחת בוקר נעימה ובזמן קצר יחסית פקידי הקבלה במלון תמיד זמינים ומסייעים עובדי הניקיון עשו עבודה מצויינת וביקשתי עוד קצת חלב, הם זכרו את הבקשה ושיחזרו אותה".
  • "המלון במיקום מצויין. יפיפה כמו ארמון עתיק. צוות נהדר שתמיד זמין לכל שאלה. נהנינו מאד ונמליץ בטוח!".

כתובת המלון:  Plaça Reial, 1 , Ciutat Vella, 08001 Barcelona, Spain.

תוכלו לצפות במידע נוסף ולהזמין את המלון בלחיצה כאן.

מלון אולה ברצלונה – Ohla Barcelona

המלון התשיעי עליו אנחנו ממליצים בחיפוש אחר מלונות יוקרה בברצלונה הוא מלון הבוטיק אולה ברצלונה של רשת המלונות AQUA Hotel Gru. מדובר על מלון בוטיק 5 כוכבים מרכזי מאוד שנמצא במרחק של 300 מ’ מכיכר קטלוניה (Plaza Catalunya), ובמרחק 2 דקות הליכה מתחנת המטרו אורקינאונה.

המלון מציע למבקריו בריכה ובר שנמצאים על הגג ותוכלו להירגע בהם בסוף יום טיול מהנה, חדר כושר מאובזר עם מאמני כושר, מרכז ספא מתקדם, סאונה מפנקת, חדרי אירוח מעוצבים ונקיים, 2 מסעדות מעולות ועוד.

החדרים במלון זה נוחים במיוחד, בין 25-40 מ"ר ובהם תקבלו מיטה זוגית גדולה, מרפסת, מכונת קפה, מקלחת מפנקת, מיזוג אוויר ואת כל שאר השירותים שיעשו לכם חופשה מהנה. כמו כן, ראוי לציין שארוחת הבוקר המצוינת והמגוונת של בית המלון, תהייה זמינה לכם מדי בוקר, כחלק מעלות החדר.

2 מסעדות מעולות במלון

במלון הבוטיק אולה ברצלונה מחכות לכן 2 מסעדות מעולות בניהולו של השף רומן פורנל (Romain Fornell), מסעדת Vistro49 ומסעדת La Plassohla בהם תוכלו להנות ממאכלים מקומיים ומנות טאפאס מצוינות.

מבקרים קודמים ממליצים

המלון קיבל ציון של 9 מתוך 10 בבוקינג לכן הוא בין המומלצים שלנו. הינה מה שהיה לאורחים במלון להגיד:

  • "חדר גדול ומרווח, חדיש ונקי. צוות נחמד ומסייע. מיקום מעולה. 10 דקות הליכה מכיכר קטאלוניה. רק הארוחת בוקר פשוטה ובלי מבחר. סה"כ נהנינו מאוד. מומלץ."
  • " ואוו מאיפה להתחיל, טוב אתחיל במיקום של המלון שהיה פשוט מושלם נכון זה לא על הרמבלה אבל זה ממש קרוב הליכה של 3 דק ולדעתי המיקום שלו יותר שווה מהרמבלה. יש מתחת למלון מנגו, סניף גדול של נייק הסניף הראשי של קבוצת ברצלונה בקיצור עפתי על המיקום ממש. החדר היה מושלם, נקי, הצוות ממש מקסים. ארוחת בוקר כמו באירופה לא עפתי אבל גם אין משהו רע להגיד הצוות ממש נחמד".
  • "חדר מודרני, מאובזר היטב, נקי מאוד, שרות נקיון חדרים כל יום, צוות המלון מחייך ושמח לעזור".

כתובת המלון:   Via Laietana, 49, Ciutat Vella, 08003 Barcelona, Spain.

תוכלו לצפות במידע נוסף ולהזמין את המלון בלחיצה כאן.

מלון מי ברצלונה – ME Barcelona

המלון הבא הוא אומנם אחרון ברשימה אבל הוא ממש לא הכי פחות מומלץ, להפך – שמרנו את הטוב ביותר לסוף😉 בית המלון מי ברצלונה, הוא מלון 5 כוכבים סופר מרכזי – ממש במרכז כיכר קטלוניה, מושלם למי שאוהב לישון בלב העניינים, אך שזה לא יפחיד אתכם – חדרי המלון שקטים מאוד ולא תרגישו את הרעש בלילה.

חדרי המלון מעוצבים בסגנון מודרני מתקדם, וכוללים רהיטים בצבעים בהירים ונעימים, החדרים עצמם מוארים מאוד ומרווחים. תוכלו לבחור האם תרצו שהחדר שלכם יפנה לכיכר או לחצר השקטה, ולזוגות האוהבים שבינכם, שימו לב לחדרי הסופיריור שכוללים אמבטיה מפנקת במרכז החדר. שימו לב ליתרון חשוב נוסף – כל אורחי המלון מוזמנים לארוחת בוקר מצוינת במהלך השהות שלהם ללא עלות נוספת.

כמו כן, המלון מציע למבקריו בריכת גג גדולה וכן פינות ישיבה רבות בהן תוכלו להנות ממשקה טעים בסוף כל יום ולצפות בהמון המטייל בכיכר קטלוניה. כמו כן, בבית מלון מי ברצלונה יש חדר כושר מתקדם, עם אימונים אישיים ושיעורי יוגה קבוצתיים, מרכז ספא עם עשרות טיפולים שונים ומרכז קוסמטיקה המציע מגוון טיפולי יופי (מניקור, פדיקור, איפור, שיער וכו') כמו כן, במלון פועל בר מאוד מוכר ומומלץ וכן 3 מסעדות מצוינות.

מבקרים קודמים ממליצים

המלון קיבל ציון של 9.2 מתוך 10 בבוקינג לכן הוא בין המומלצים שלנו. הינה מה שהיה לאורחים ששהו בו במהלך החופשה בברצלונה להגיד:

  • "מיקום מושלם, ממש על כיכר קטלוניה קרוב לכל החנויות ונגיש במרחק הליכה לכל האתרים התיירותיים. צוות מאד נעים ויעיל ומסייע בכל דבר, מסביר פנים. חדרים מודרנים גדולים, נקיים, מקלחת נפלאה. בריכה מדליקה על הגג, ספא מאד נעים, ארוחת בוקר מגוונת ועשירה. נפלא".
  • "מלון יפה, מפואר, חדיש עם שרות נפלא וארוחת בוקר מפנקת, מומלץ בחום😘 אפילו נתנו חדר להתקלח אחרי שעשינו צ׳ק אאוט. מומלץ בחום"
  • "וואוו. מיקום מעולה. מלון חדש חדש. הכל נקי, מרווח, חדרים מפנקים, מיטה וכריות נוחים מאד. מקלחת ואמבטיה מפנקים. חשבו על הכל. מיני בר, נר ריח, סבונים מלח אמבט קרמים לפנים… פשוט פינוק אמיתי. בריכה חיצונית מחוממת ברופ טופ עם נוף של כל ברצלונה. בר מוזיקה מעולה. ארוחת בקר נפלאה. אנחנו מטיילים בכל העולם. מעולם לא דרגתי מלון בדרוג 10. זאת הפעם הראשונה אי פעם!! ו… הצוות. איזה צוות!!! מקצוענים אחד אחד. מהבל בוי בכניסה דרך צוות הקבלה המלצרים בארוחת הבקר, הברמנים. כולם עם חיוך ענק. מוכנים לכל שאלה ובקשה. שירות יוצא דופן".

כתובת המלון:  Carrer de Casp 1-13, Eixample, 08010 Barcelona, Spain.

תוכלו לצפות במידע נוסף ולהזמין את המלון בלחיצה כאן.

לא מצאתם את המלון המושלם? חפשו כאן-

 

אז מה היה לנו במדריך מלונות יוקרה מומלצים בברצלונה?