אם אתם מתכננים טיול בעיר הגדולה ברצלונה אתם תצטרכו לסגור לכם מלון מומלץ מבין מבחר המלונות הגדול שיש לעיר להציע. אם אתם רוצים להיות קרובים להכל כדאי לכם לבחור באחד מהמלונות בברצלונה במרכז העיר.

אז לפני שתלכו לאיבוד בין מגוון המלונות בעיר, צירפנו לכם כמה מלונות במרכז ברצלונה, המומלצים שלנו שיהפכו את החוויה שלכם למושלמת ויעזרו לכם לבחור מלון במרכז ברצלונה שיענה על כל הדרישות שלכם.

בחרנו מלונות מומלצים בברצלונה בקפידה, רק מלונות במרכז ברצלונה כדי להבטיח שתקבלו את התמורה המלאה לכספכם, תקבלו חדרים נוחים, תהיו בלב העניינים בעיר ותהנו משירות מעולה לאורך של שהותכם במלון.

8 מלונות מלונות בברצלונה במרכז העיר שאתם חייבים להכיר

מלון אומניום ברצלונה- Hotel Omnium barcelona:

המלון הראשון ברשימת המלונות המומלצים במרכז ברצלונה הוא מלון אומניום ברצלונה. אם אתם מחפשם מלון בברצלונה במרכז זה המלון שלכם. מדובר על מלון שנמצא במרחק של עד 10 דקות מכל האטרקציות בעיר המרכזיות בעיר, ואלו שנמצאת במקומות מרוחקים יותר נגישות גם הן באמצעות תחנת המטרו שנמצאת במרחק של 3 דקות הליכה מהמלון.

בית המלון אומניום מעוצב בסגנון בוהו שיק מודרני ותמצאו חדר כושר מאובזר וטרסה יפה ומשותפת לכל אורחי המלון.

החדרים במלון זה קטנים יחסית, בין 15-21 מ"ר ומתאימים בעיקר לזוגות שמחפש מלון נקי, מרכזי וזול ומוכנים להתפשר על גודל החדר אך להנות משירות מעולה בכל שעה ביממה.

המלצות של מבקרים במלון

המלון קיבל ציון של 9.2 בבוקינג בקטגורית מלונות במרכז ברצלונה לכן הוא בין המומלצים שלנו. הינה מה שהיה לאורחים שהיו בו להגיד:

  • "מלון במרכז ברצלונה פשוט מעולה. נקי מעוצב. צוות שירותי."
  • "הצוות מקסים ממש, עזרו בכל פנייה שהייתה לנו ותמיד עם חיוך גדול (: החדרים נקיים, העיצוב של כל המלון כיפי ומרגיע, פשוט תענוג!".
  • "צוות בית המלון היה מעולה, נחמד מאוד, אדיב ועזר בכל מה שהיינו צריכים. החדרים היו גדולים ונעימים מאוד עם מרפסת שכייף לשבת בה. חדר הכושר קטן אבל נותן מענה נוח לאימון בסיסי של שעה שנותן לך הרגשה טובה. ממליצה בחום על המלון".

כתובת המלון: Bruc, 42, Eixample, 08010 Barcelona, Spain.

תוכלו לצפות במידע נוסף ולהזמין את המלון בלחיצה כאן.

מלון איביס סטיילס ברצלונה סנטר- למי שמחפש מלון מרכזי ונוח לשים את הראש מבלי להתפשר על ניקיון

מלון איביס סטיילס ברצלונה סנטר, הוא מלון מצוין של רשת המלון האהובה ibis, מדובר על מלון סופר מרכזי במרכז העיר ברצלונה, שמתאים למי שמחפש מלון נקי ומרכזי במחיר משתלם. המלון בדירוג 2 כוכבים, במרחק של 400 מטרים מ- קאסה מילה לה פדררה (La Pedrera) ושדרות פסץ' דה גראסיה (Passeig de Gracia) ומהצד השני של המלון תמצאו את סגרדה פמיליה המפורסמת. אם תרצו להשתמש במטרו, התחנה הקרובה היא וארדגואר והיא נמצאת במרחק 3 דקות הליכה, גם תחנת דיאגונאל נמצאת לא רחוק מהמלון. הוא מלון בברצלונה במרכז העיר שאנחנו אוהבים מאוד.

החדרים במלון זה בגודל של 16 מ"ר, אומנם מדובר בחדר קטן יחסית, אך הוא מעוצב בצורה מצוינת ואתם כמעט ולא תרגישו את זה, שימו לב שאחד היתרונות הבולטים של המלון הזה, הוא שלמרות המחיר הנגיש והמיקום המרכזי, ארוחת הבוקר המוגשת במלון היא בחינם לאורחי המלון ולא תדרשו להוסיף כסף נוסף כדי להנות ממנה.

המלצות של מבקרים במלון

המלון קיבל ציון של 8.6 במתוך 10 בסקר שנערך בין אנשים שביקרו בו. הינה מה שחלק מהאנשים סיפרו:

  • "מיקום טוב מאוד – מרחק הליכה לסגרדה פמיליה (15 דקות), לה פדררה (10 דקות) ולפלאזה דה קטלוניה (20 דקות). שלוש תחנות מטרו במרחק של 15 דקות הליכה. מבחר טוב של ברים ומסעדות בשכונה. צוות קבלה ידידותי, מועיל. ארוחת בוקר טובה, wifi טוב. חדר נקי, נוח. מלון במחיר סביר מאוד בסטנדרטים של ברצלונה."
  • "המלון ממוקם בצורה מושלמת עם גישה נוחה לתחבורה ציבורית ולאטרקציות התיירותיות העיקריות. יש שפע של ברים ומסעדות בסביבה לכל תקציב. הצוות ידידותי מאוד והמתקנים בסדר למלון שני כוכבים. ארוחת הבוקר טובה מאוד."
  • "המלון נמצא בקרבה לתחנת מטרו ומרחק הליכה למרכז. שֶׁקֶט. ארוחת בוקר נהדרת. צוות נפלא."

כתובת המלון: Calle Provenca 340 HB-004728, Eixample, 08037 Barcelona.

תוכלו לצפות במידע נוסף ולהזמין את המלון בלחיצה כאן.

מלון הדירות וופלאטינג סיטי סנטר ברצלונה- דירה במרכז העיר ברצלונה

המלון השלישי עליו אנחנו ממליצים ברשימת המלונות המומלצים במרכז ברצלונה הוא מלון הדירות וופלאטינג סיטי סנטר ברצלונה. מדובר על מלון במרכז ברצלונה מעוצב מרכזי במיוחד, ברובע אישמפלה במרחק של 350 מ' משדרת פסץ' דה גראסיה (Passeig de Gracia) המפורסמת.

מלון הדירות וופלאטינג הוא מלון בברצלונה במרכז שמציע למבקריו חדרים מרווחים ומאובזרים כנאה למלון דירות, כולל מכונת כביסה, תנור ומדיח כלים. החדרים מעוצבים ומאובזרים עם חשיבה על הדברים הקטנים לנוחות המבקרים.

במרחק של כ-5 דקות הליכה מהמלון תמצאו ברים, מסעדות וחנויות והמלון קרוב מאוד לנקודות מרכזיות בעיר כמו לה פדררה (La Pedrera) ולה רמבלה (La Rambla). כיכר קטלוניה (Plaza Catalunya) נמצאת במרחק של 600 מטרים משם בה תוכלו לתפוס אוטובוסים ומטרו בקלות.

החדרים במלון זה בגודל של 17 מ"ר עד 124 מ"ר כך שהמלון מתאים גם לזוגות וגם למשפחות עם ילדים בברצלונה.

המלצות של מבקרים במלון

המלון קיבל ציון של 8.8 מתוך 10 בבוקיניג, הינה כמה ביקורות שבלטו לנו במיוחד:

  • "מיקום מצויין, קרוב לכיכר קטלוניה ולתחבורה ציבורית. עיצוב יפה, מקלחת מפנקת".
  • " מקום מהמם, גדול , נותן מענה למשפחה, או קבוצה של 6 אנשים . הכל נקי , חדש, ממוקם במרכז . מקום מומלץ ביותר."
  • "מקום האירוח היה מושלם!!!!!! מעבר למצופה! הדירה ענקית, מרווחת, לכל אחד היה חדר גדול ונוח ים מקלחת צמודה. העיצוב יפייפה. המטבח גדול ומאובזר בכל טוב. פינת האוכל והסלון גדולים ומרווחים. המארחים היו מקסימים וזמינים בכל עת. אזור שקט ובשכונה טובה 10 דקות מהרמבלס. נהננו מאוד מאודו ומחכים כבר לחזור שוב".

כתובת המלון: Roger de Lluria, 40 3rd to 7th floor, Eixample, 08009.

תוכלו לצפות במידע נוסף ולהזמין את המלון בלחיצה כאן.

מלון ג'אז ברצלונה – מלון מעוצב במרכז ברצלונה

מלון ג'אז הוא מלון סופר מרכזי בברצלונה, במרחק 2 דקות הילכה מכיכר קטלוניה, ופחות מדקה הליכה מתחנת המטרו Universitat. מלון הבוטיק המפנק מלון ג'אז ברצלונה מציע לאורחים שלו חדרי שינה מודרנים ונוחים, טרסה ענקית על גג המלון עם בריכה ומיטות שיזוף נוחות וכמובן נוף מטורף על העיר כולה.

מעבר לזה שהמלון נחשב למלון בברצלונה במרכז העיר במיקום מעולה, המלון מציע למבקריו חדרים מעוצבים ומאובזרים שכוללים טלוויזיה, חדר האמבטיה והשירותים גדול כולל מייבש שיער ומוצרי טיפוח שונים, מיזוג אוויר מרכזי ועוד. בדומה לשטחים הציבוריים במלון, גם החדרים שלו מעוצבים בטוב טעם, הם מוארים ויפים עם ריהוט נוח ומעוצב. במלון מוגשת ארוחת בוקר בתוספת תשלום, אם תבחרו להוסיף ארוחת בוקר לשהות שלכם תהנו מפירות טריים, מאפים שנאפים מידי יום, גבינות וכל טוב.

החדרים במלון זה בגודל של 13 מ"ר עד 30 מ"ר כך שהמלון מתאים גם לזוגות וגם למשפחות עם ילדים בברצלונה.

המלצות של מבקרים במלון

המלון קיבל ציון של 9 מתוך 10 בבוקינג בקטגורית מלונות במרכז ברצלונה לכן הוא בין המומלצים שלנו. הינה מה שהיה לאנשים להגיד על המלון הזה:

  • "אחלה של מלון, 2 דקות הליכה ממרכז העיר וקרוב להכל ברגל! מלון זול יחסית ליתר המלונות באיזור, חדש, נקי ושירות מהמם! ממליצה מאוד".
  • "נהננו מאוד, אהבנו את המיקום המצוין היחס המעולה קרוב לכל המקומות שרצינו לבקר בברצלונה".
  • "היה תמיד שירות ומענה בקבלה לכל בקשה, המלון נקי מאוד והכל מתנהל בצורה מסודרת מאוד. המתקנים במלון טובים מאוד כולל הבריכה והבר בקומה האחרונה שהשירות שם עולה על כל הציפיות."

כתובת המלון: Pelai, 3, Eixample, 08001 Barcelona, Spain.

תוכלו לצפות במידע נוסף ולהזמין את המלון בלחיצה כאן.

מלון קטלוניה מגדלנאס ברצלונה- מלון יוקרתי בלב ברצלונה

מלון קטלוניה מגדלנאס הוא אחד המלונות המומלצים במרכז העיר ברצלונה, מדובר במלון 4 כוכבים יוקרתי ומפנק, של רשת המלונות האהובה Catalonia Hotels & Resorts. מדובר על מלון במרכז ברצלונה איכותי במיוחד עם מתחם ספא מפנק וגדול הכולל בריכה מקורה, ג'קוזי וחדר כושר מאובזר וטרסה עם בריכה חיצונית ונוף לכל העיר. מיקום המלון מעולה ומרכזי, המלון נמצא הרובע הגותי ובמרחק של כמה דקות הליכה לכיכר קטלוניה וממוזיאון פיקאסו ברצלונה.

המלון מציע למבקריו חדרים מעוצבים ומאובזרים ממוזגים, אטומים לרעש ומצוידים בטלוויזיה חכמה ובמכונת קפה של Nespresso. בחדר הרחצה יש מייבש שיער ומוצרי טיפוח נוספים בחינם ועוד. במלון מוגשת ארוחת בוקר בתוספת מחיר סימלית, אם תבחרו להוסיף ארוחת בוקר לשהות שלכם תהנו מפירות טריים, מאפים שנאפים מידי יום, גבינות וכל טוב.

המלצות של מבקרים במלון

המלון קיבל ציון של 9.1 מתוך 10 בסקר שעשו לאנשים ששהו בו במהלך החופשה שלהם בברצלונה. הינה חלק מהביקורות שהמלון קיבל:

  • "מלון מושלםם! מיקום מעולה ברובע הגותי, מלון יפה וקטן עם צוות מעולה שעזר בכל בקשה. ניקיון ברמה גבוהה מאוד!!"
  • "היה חדר מרווח, נעים ואסתטי. המלון ממוקם במיקום מצוין תמורה למחיר טובה מאוד אנחנו לא הזמנו ארוחת בוקר במלון, יש המון מאפיות ובתי קפה באזור."
  • "מקום מעולה במיקום מצויין עם חדרים מרווחים,חדישים ונקיים,מיתקנים איכותיים ומהנים כגון רופטופ בר ובריכה בגג לצד ספא מפנק וחדר כושר וכן שרות נהדר!!! ארוחת בוקר עשירה ומגוונת".

כתובת המלון: Magdalenes, 13-15, Ciutat Vella, 08002 Barcelona, Spain.

תוכלו לצפות במידע נוסף ולהזמין את המלון בלחיצה כאן.

מלון יורבן טרפלגר ברצלונה- מלון מרכזי עם בריכת אינפיניטי בלב ברצלונה

מלון יורבן טרפלגר ברצלונה הוא מלון בדירוג 3 כוכבים במרכז ברצלונה המציע שהייה במרכז העיר מלון נוח ומפקק ובמחיר נגיש מבלי להתפשר על מיקום- מיקום המלון מעולה, במרחק מטרים ספורים מהמלון ניתן למצוא חנויות, ברים ומסעדות. כיכר קטלוניה (Plaza Catalunya) נמצאת במרחק של 10 דקות הליכה.

אורחי המלון מוזמנים להנות מבריכת השחייה שנמצאת על גג המלון ומספק נוף של 360 מעלות לרחבי העיר היפה. כמו כן, במלון פועל חדר כושר מאובזר ונוח למי שרוצה לשמור על שגרת האימונים שלו גם במהלך החופשה.

המלון מציע למבקריו חדרים מעוצבים ומאובזרים ממוזגים, אטומים לרעש ומצוידים בטלוויזיה חכמה, מוצרי טיפוח, כספת, רצפת פרקט, שולחן כתיבה טלוויזיה מקרר ועוד. שימו לב שאומנם ארוחת הבוקר היא בתוספת תשלום סימלי, אך ארוחת הבוקר של מלון יורבן טרפלגר היא בין המומלצות בעיר, מבקרים רבים מהללים את ארוחת הבוקר ומרוצים מהבחירה להוסיף ארוחת בוקר לשהותם במלון מטעמי נוחות ומבחר.

המלצות של מבקרים במלון

המלון קיבל ציון מצוין של 9.2 מתוך 10 בבוקינג בקטגורית מלונות במרכז ברצלונה, הינה מה שהיה לאנשים ששהו בו להגיד עליו:

  • "עובדי המלון היו ממש נחמדים, היה כיף לשהות במלון. ארוחת הבוקר הייתה מצויינת ומומלצת. נחזור שוב!!".
  • "מלון מהמם תמורה מעולה למחיר מרחק הליכה מהפלאזה קטלוניה הצוות נעים ומוכן לכל עזרה".
  • "ארוחת הבוקר הייתה נהדרת. המלון היה מקסים והצוות היה מאוד מועיל ומסביר פנים. מיקום נהדר ומקום נהדר לשהות בו".

כתובת המלון: Trafalgar, 30, Ciutat Vella, 08010 Barcelona, Spain.

תוכלו לצפות במידע נוסף ולהזמין את המלון בלחיצה כאן.

מלון רום מייט פאו ברצלונה- מלון שקט ומומלץ בלב העיר

מלון רום מייט פאו בברצלונה הוא מלון מומלץ במרכז העיר, במחיר נגיש ועם חדרים מפנקים במיוחד. מיקום המלון מעולה, במרחק מטרים ספורים מהמלון ניתן למצוא חנויות, ברים ומסעדות. הוא נמצא 2 דקות הליכה משדרת Las Ramblas ומשדרת Passeig de Gracia. תחנת המטרו אורקינאונה (Urquinaona) נמצאת במרחק 150 מ’ מהמלון ותחנת המטרו קטלוניה נמצאת במחק של 250 מטרים.

כחלק מהשהות במלון, תוכלו להנות מגג המלון המציע נוף לעיר ובריכה קטנה וחמודה עם מיטות שיזוף נוחות. אנחנו ממליצים לכם לנצל את הטרסה הזו ולהנות ממשקה טעים בסוף היום.

המלון מציע למבקריו חדרים מעוצבים ומאובזרים מצוידים בטלוויזיה חכמה, מוצרי טיפוח, כספת ועוד. שימו לב שאורחים ששהו בו סיפרו שהחדרים מאוד שקטים ורעשי הרחוב לא מפריעים לשינה. תוכלו לבחור בין חדרים עם נוף לרחוב או לחצר הפנימית, כמו כן ארוחת הבוקר זמינה לכל אורחי המלון בחינם, מה שיכול לחסוך לכם המון כסף.

המלצות של מבקרים במלון

המלון קיבל ציון גובה במיוחד של 9.2 מתוך 10 בסקר שנערך בין אנשים ששהו במלון במהלך החופשה שלהם בברצלונה. הינה מה שהיה להם לספר עליו:

  • "מלון קטן ומקסים. מיקום מצוין. צוות קשוב ואדיב. חדר נעים. ארוחת בוקר מפתיעה לטובה (עבור הטעם והציפיות של הישראלים😃).. הכל היה נהדר! תמיד כיף לחזור לברצלונה".
  • "מלון מעוצב, מתוחזק, המיקום הטוב ביותר האפשרי, שירות מעולה, צוות מקסים וידידותי, יחס אישי, ארוחת בוקר טובה מאוד".
  • "צוות אדיב ונעים, חדרים מודרנים ומעוצבים, ניגשות לתחבורה ציבורית ולאטרקציות מרכזיות".

כתובת המלון: Trafalgar, 30, Ciutat Vella, 08010 Barcelona, Spain.

תוכלו לצפות במידע נוסף ולהזמין את המלון בלחיצה כאן.

לא מצאתם את המלון המושלם? חפשו כאן-

 

אז מה היה לנו במדריך מלונות בברצלונה במרכז- המומלצים שלנו?