סיורים מודרכים בסגרדה פמיליה

אם אתם מעדיפים לקחת סיור מודרך בזמן הביקור בכנסיית סגרדה פמיליה אנחנו לגמרי מבינים אתכם! מדריך טוב יודע לספר את הסיפור של המקום מזווית אחר ולפזר פרטים מעניינים שלא כולם מכירים או יודעים. אבל איך תדעו שאתם הולכים לסיור עם מדריך טוב? בשביל זה אנחנו כאן! אספנו לכם רשימה של מדריכים מצוינים שיהפכו את הביקור בסגרדה פמיליה למיוחד במינו ויפזרו המון מידע בנושא.

סיור מודרך בסגרדה פמיליה

אחד הסיורים המוצלחים והמומלצים ביותר בכנסייה הוא של חברת Golden Tour Guide שמעבירה סיורים מודרכים באתרים שונים בברצלונה כבר עשרות שנים. הסיור המודרך של בלה סגרדה פמיליה הוא מהמבוקשים ביותר שלהם והוא זוכה להמון ביקורות חיוביות עם השנים מאנשים שהשתתפו בו. את הסיור הזה ניתן להזמין כאן: שימו לב שכדאי להזמין אותו כמה שיותר זמן מראש, כדי להבטיח את המקום שלכם בסיור, שכן לעיתים קרובות הכרטיסים אליו נגמרים דיי מהר. 

אם אתם חוששים משינויים בתוכניות אתם יכולים להיות רגועים, כי ניתן לבטל את הכרטיסים ולקבל החזר מלא עד 24 שעות לפני התאריך של הסיור שהזמנתם. כדי להזמין מקום בסיור בחרו את מספר האנשים שמגיעים לסיור ואת התאריך הרצוי ולחצו על Check availability:

💙 שימו לב שהסיור מועבר בשפה האנגלית, משך הסיור הוא שעה וחצי.

מה תקבלו במהלך הסיור?

הסיור המודרך בסגרדה פמייליה מספר את סיפורה של הכנסייה המיוחדת בעולם ואחת מיצירות המופת המפורסמות ביותר של גאודי. את הסיור יעביר לכם מדריך מוסמך מטעם משרד התיירות של ברצלונה, שיעזור לכם לחווות את הביקור בכנסייה לפי רצונו של גאודי. אתם תעברו בין שלושת החזיתות של הבזילקיה ותכנסו פנימה אל החללים המקורים השונים של הכנסייה. 

במהלך הביקור בכנסייה המדריך יספר לכם על הבנייה הממושכת במקום, על כל העוסקים במלאכת בניית הכנסייה הכוללים את הבונים, האדריכלים, הפסלים ועוד.

בתחילת הסיור במקום, המדריך ייספר לכם על חזית המולד, שמספרת את סיפור לידת ישו והחלק הראשון שהושלם בבניית הכנסייה, לאח מכן תעברו לחלל המקורה של הכנסייה שם תוכלו לחזות באלמנטים העיצוביים המיוחדים שגאודי עיצב לפנים הכנסייה, הכוללים בין היתר את חלונות הויטראז' הצבעוניים והעמודים המדמים עצים.

לאחר הביקור בחלק הפנימי של הכנסייה תעברו לחזית הפסיון, המייצגת את הצליבה והמוות של ישו, המדריך יספר לכם על אלמנטים שונים שניתן לחזות בהם בחזית זו וייקח אתכם משם לבית הספר המיוחד שהוקם למען ילדי העובדים במלאכת בניית סגרדה פמיליה.

משם תועברו אל התחנה האחרונה בסיור, שהיא מוזיאון סגרדה פמיליה, שם תוכלו לשמוע ולצפות בסקיצות ובתוכניות המקוריות של גאודי המשקפות את הארכיטקטורה המורכבת של גאודי ולצפות בחפצים אישיים של גאודי והבזיליקה עצמה.

סגרדה פמייליה מבט מרחוק
סגרדה פמייליה מבט מבפנים
סגרדה פמייליה כרטיסים לסיור מודרך

מאיפה הסיור יוצא?

המדריך יחכה לכם בחנות מזכרות שנקראת "Emporio Souvenirs Barcelona" ונמצאת מול הכנסייה. המדריך יחזיק שלט שרשום עליו "Golden Tour Guide".

כתובת החנות: C/ de Mallorca, 418, 08013 Barcelona. קישור לגוגל מפות להגעה קלה למקום.

הזמינו כרטיסים לסיור מודרך בלה סגרדה פמיליה כעת: