עדכון מיוחד למי שמתכנון לבקר בגן החיות של ברצלונה בתקופה הקרובה -

שימו לב שהביקור בגן החיות של ברצלונה מאוד פופולרי וכרטיסי הכניסה למקום נמכרים בקצב מסחרר, ניתן ואף מומלץ להזמין כרטיסים מראש כאן:

גן החיות של ברצלונה היא אטרקציה שמתאימה לילדים ומבוגרים כאחד! גן החיות שנמצא בפארק המצודה בברצלונה וגן החיות בברצלונה הוא אחד מגני החיות העתיקים והגדולים בעולם ובספרד בפרט, הוא מחולק למספר מתחמים שונים ומכיל מעל ל- 7.000 מינים של בעלי חיים שונים, כולל מינים רבים בסכנת הכחדה!

להזמנת כרטיסים לגן החיות של ברצלונה:

גן החיות של ברצלונה- זוגות ומשפחות

אם אתם מטיילים בעיר כזוג או כמשפחה עם ילדים, כדאי שתקחו הפסקה קטנה מההמולה של העיר ותגיעו לגן החיות של ברצלונה כדי לחוות חוויה שונה.

מעבר להמוני בעלי חיים בסוגים שונים, גן החיות מציע למבקריו מדשאות בהם תוכלו לנוח ולצבור כוחות מחודשים במהלך הטיול שלכם בברצלונה.

התאמת סביבת הגידול הטבעית לכל חיה

גן החיות בברצלונה הוקם לפני מעל ל- 100 שנים והייחודיות בו היא שהגן מתאים את מרחב המחייה לחיות הספציפיות כדי ליצור התאמה לתנאי המחייה בטבע ככל הניתן לטובת כלל החיות בו.

בגן תמצאו חיות מכל הסוגים, החלך מעופות צבעוניים ומיוחדים, לזוחלים שלא ראיתם בחיים, ליונקים, זברות ג'ירפות ועוד, ממש נשיונאל גאוגרפיק בתוך העיר ברצלונה שמחכה רק לכם שתבואו לביקור.

מעבר למפגש עם החיות המיוחדות תוכלו למצוא בגן מתחמי אוכל עם דוכנים מיוחדים, מדשאות מפנקות לפיקניק או סתם מנוחה ורכבת שמתאימה לילדים שמקיפה את כל גן החיות.

גן החיות של ברצלונה שעות פעילות:

גן החיות של ברצלונה פתוח כל יום בשבוע משעה 10:00 ועד 19:00 בערב, בזמנים מסוימים הגן פתוח עד 17:30 לכן חשוב לבדוק שמזמינים כרטיסים לגן החיות של ברצלונה.

כתובת: Parc de la Ciutadella, Ciutat Vella, 08003 Barcelona, ספרד.

הגעה במטרו: Metro Barceloneta or Ciutadella-Vila Olímpica

כדי לחסוך את ההמתנה המיותרת בקניית הכרטיס ולהבטיח את מקומכם באטרקציה המיוחדת שיש לעיר להציע תזמינו כרטיסים מראש כאן:

הזמנת כרטיסים לגן החיות של ברצלונה

איך גן החיות של ברצלונה נראה מבפנים?

אז מה היה לנו במדריך גן החיות של ברצלונה?