התמזל מזלכם וסגרתם טיסות לכל המשפחה לברצלונה היפה? עכשיו נשאר לכם לבחור מלון שמתאים להרכב משפחתי, בדיוק בשביל זה אספנו לכם 8 מלונות מומלצים למשפחות בברצלונה מבין מבחר המלונות הגדול שיש לעיר להציע.

בחרנו את המלונות המומלצים למשפחות בברצלונה בקפידה כדי להבטיח שתקבלו את התמורה המלאה לכספכם, תקבלו חדרים נוחים ותהנו משירות מעולה שיתרום להנאה במשך החופשה, לכל המשפחה!

8 מלונות מומלצים למשפחות בברצלונה

מלון איביס סטיילס ברצלונה סנטר- מלון זול למשפחות בברצלונה

אם אתם בחיפוש אחר מלונות בברצלונה עם ילדים, ההמלצה הראשונה שלנו היא מלון איביס סטיילס ברצלונה סנטר. המלון הזה שייך לרשת המלונות המצוינת איביס, שאף פעם לא מאכזבים! מעבר לזה שהמלון מצוין, הוא גם נמצא במיקום מאוד נוח ובמחיר זול במיוחד, ואם כל זה לא מספיק – ארוחת הבוקר כלולה במחיר המלון. המלון בדירוג 2 כוכבים וכולל שירות חדרים יומי, דלפק קבלה שפועל 24 שעות (מצוין למי שמגיע בטיסת לילה או חוזר באחת כזו),

מלון איביס סטיילס מומלץ למשפחות מכמה סיבות, קודם כל יש במלון יש חדר משחקים לקטנטנים, עגלות שניתן להשאיל מהמלון וכמובן שניתן להוסיף מיטת תינוק לחדר ללא תוספת תשלום.

מבחינת ניידות בעיר, בקרבת המלון 2 תחנות מטרו מרכזיות (מרחק הליכה של כמה דקות בודדות) כמו כן, בית המלון ממוקם ליד מספר אטרקציות, כמו הלה פדררה (La Pedrera), רחוב פסץ' דה גראסיה (Passeig de Gracia) גם הסגרדה פמיליה לא רחוקה מהמלון וניתן להגיע אליה בהליכה של 15 דקות.

המלון קיבל ציון של 8.6 בבוקינג בקטגורית מלונות מומלצים למשפחות ברצלונה לכן הוא בין המומלצים שלנו.

המלצות של מבקרים במלון

  • "תמורה מלאה למחיר – נקי/קטן ופונקציונלי/מיקום וצוות טוב ארוחת בוקר טובה מאוד."
  • "צוות נהדר ולבבי עם שירותיות גבוהה. ארוחת בוקר עשירה וטובה. המיקום טוב וקרוב למרכז העיר."
  • "המלון ממוקם באופן מושלם עם גישה נוחה לתחבורה ציבורית ולאטרקציות התיירותיות העיקריות. יש שפע של ברים ומסעדות בסביבה לכל תקציב. הצוות ידידותי מאוד והמתקנים בסדר למלון שני כוכבים. ארוחת הבוקר טובה מאוד."

כתובת המלון: Calle Provenca 340 HB-004728, Eixample, 08037 Barcelona.

תוכלו לצפות במידע נוסף ולהזמין את המלון בלחיצה כאן.

מלון הדירות וופלאטינג סיטי סנטר ברצלונה- דירה ענקית במרכז העיר

המלון השני שאנחנו נמליץ עליו הוא מלון מדהים שנמצא במרכז העיר ברצלונה והוא מלון הדירות וופלאטינג סיטי סנטר ברצלונה. המלון נמצא ברובע אישמפלה במרחק של 350 מ' משדרת פסץ' דה גראסיה (Passeig de Gracia) המפורסמת ובמרחק 10 דקות הליכה קלה לשדרות רמבלה. כל זה לא מונע מהמלון להיות שקט מאוד, ככה שאם תבחרו בו מובטחת לכם שינה נעימה ושקטה ועדין מלון מרכזי ונגיש.

הסיבה שבחרנו במלון זה כמלון מומלץ למשפחות בברצלונה היא בגלל שמדובר במלון דירות איכותי במיוחד, החדרים במלון מרווחים ומתחילים מחדר זוגי בגודל של 19 מ"ר עד דירת 4 חדרים ל-7 אנשים והיא כוללת 4 חדרי שינה שונים ו-3 חדרי רחצה נפרדים בגודל 124 מ"ר. כמובן שגם אם אתם באים בהרכב קטן יותר, עדין תוכלו להנות מדירה מרווחת במיוחד או מחדר שינה שמתאים לכל המשפחה במחיר משתלם ובמיקום מצוין.

במרחק של כ-5 דקות הליכה מהמלון תמצאו מסעדות, בתי קפה, ברים וחנויות מבוקשות והמלון קרוב מאוד לנקודות מרכזיות בעיר כמו קאסה מילה לה פדררה (La Pedrera) ולה רמבלה (La Rambla). כיכר פלאסה קטלוניה (Plaza Catalunya) נמצאת במרחק של 600 מטרים משם ומבחינת תחנות מטרו – הקרובה ביותר למלון נמצאת במרחק של 300 מטרים – תחנת המטרו פסץ' דה גראסיה המרכזית ובמרחק של 350 מטר תמצאו גם תחנת המטרו חירונה – כך שבהחלט אפשר להגיד שההתניידות מהמלון אל המקומות השונים בעיר נוחה במיוחד.

אם תבחרו במלון הזה, תוכלו להנות ממטבח משותף לכל הדירות (במידה ובחרתם חדר בלי מטבח פרטי) מהטרסה היפה שבגג המלון, מכונת כביסה ועוד. שימו לב שבמלון יש מעלית כך שיהיה לכם נוח להתנייד עם המזוודות.

המלון קיבל ציון של 8.8 בבוקינג, לכן הוא בין המומלצים שלנו. בין הביקורות שהמלון קיבל מאנשים ששהו בו תמצאו תגובות כמו:

  • ”נכס יפהפה, דירה במיקום מעולה ברחוב שקט ליד פסץ' דה גראסיה, מרחק הליכה להכל- El National, Casa Batllo, Casa Mila.”
  • ”מקום מהמם, גדול , נותן מענה למשפחה, או קבוצה של 6 אנשים . הכל נקי , חדש, ממוקם במרכז . מקום מומלץ ביותר.”
  • ”הקומה של הדירות משופצת ונעימה, החדר שקיבלנו היה יחסית גדול והמיקום מצוין”

כתובת המלון: Roger de Lluria, 40 3rd to 7th floor, Eixample, 08009.

תוכלו לצפות במידע נוסף ולהזמין את המלון בלחיצה כאן.

מלון הדירות שיק – למי שמחפש דירה נוחה לכל המשפחה

מלון דירות שיק (Chic Apartments Barcelona) הוא למעשה בניין שהוסב למלון דירות והוא מומלץ במיוחד למי שמחפש מלון דירות לכל המשפחה בברצלונה. מלון הדירות הזה נמצא בקרבת 2 תחנות מטרו מרכזיות, עשרות בתי קפה, מסעדות וחנויות יפות ועוד.

בכל יחידות האירוח במתחם אתם תמצאו מטבח מאובזר במלואו עם מיקרוגל, מקרר, תנור, כיריים, קומקום ומכונת קפה, כמו כן, בדירה תחכה לכם סלון עם טלוויזיה ואפילו מכונת כביסה פרטית. אם אתם מגיעים מאוחר אל דאגה, הכניסה לדירה היא באמצעות קוד שתקבלו לנייד שלכם מספר שעות לפני ההגעה.

בית הדירות הזה קיבל ציון מצוין של 8.9 מתוך 10 במד הביקורות בבוקינג, בין התגובות שאנשים השאירו להם תמצאו את הביקורות האלו:

  • "המיקום היה נהדר וזו הייתה דירה מאוד מסודרת ומתוחזקת. פרנסיס היה מדהים והיה מאוד מגיב בוואטסאפ והפך את השהות שלנו לחוויה מאוד מסבירת פנים. היא אחסנה באדיבות את המזוודות שלנו בתחילת הטיול ובסוף – וזה היה נהדר. היה הרבה מקום למשפחה בת ארבע נפשות וזו הייתה דירה מקסימה קרובה לאטרקציות מרכזיות, חנויות מכולת ומסעדות והרגישה מאוד בטוחה."
  • "זה היה שקט, מקסים, מרווח וכל כך נקי! זה היה מיקום נהדר במרחק הליכה מכל כך הרבה אטרקציות!"
  • "הכל היה מחושב היטב ומסופק היטב, שום דבר לא חסר. בית מבית !"

כתובת המלון: 213 Carrer de Nàpols, Eixample, 08013 Barcelona, Spain

תוכלו לצפות במידע נוסף ולהזמין את המלון בלחיצה כאן.

מלון קטלוניה אישמפלה 1864 – מלון בוטיק עם בריכה לכל המשפחה

אם אתם מחפשים מלון שמתאים למשפחות ויש בו בריכת שחייה חיצונית, זה המלון עבורכם! המלון המיוחד הזה, מלון קטלוניה אישמפלה 1864 הוא מלון 4 כוכבים שנמצא בבניין מימי המאה ה-19 ברובע אישמפלה המרכזי, במרחק 11 דקות הליכה מכיכר קטלוניה ו-250 מטר מתחנת הרכבת פאסג' דה גראסיה המרכזית שמגיעה לכל מקום בעיר.

מלון קטלוניה אישמפלה מציע לאורחים שלו חדרים זוגיים וחדרי משפחה של עד 4 נפשות, כמו כן, לכל החדרים ניתן להוסיף מיטת תינוק ללא תוספת תשלום. אם תבחרו במלון הזה לחופשה שלכם בברצלונה, תהנו ממתקנים רבים במלון, מלבד הבריכה שכבר ציינו, כמו מרפסת שמש נעימה המשקיפה לעבר העיר, בית קפה ובר,חדר כושר, מרכז ספא המציע טיפולי ספא ויופי, מעלית, שירותי השכרת רכב ועוד.

מלון קטלוניה אישמפלה מציע למבקרים בו ארוחת בוקר בתוספת תשלום של כ-70 ש"ח ליום, למשפחה של ארבעה נפשות, מדובר במחיר מצוין לארוחת בוקר שיכול לחסוך לכם הרבה כסף במהלך הטיול.

לסיכום, מדובר במלון נפלא למשפחות במרכז העיר ברצלונה, לא סתם המלון קיבל ציון של 8.4 על ידי יותר מ-3,500 אורחים שביקרו בו. בין הביקורות שהכי משכו אותנו מצאנו את הביקורות האלו:

  • "נקי מאד, ארוחת בוקר מעולה, צוות הקבלה אדיב"
  • "הארוחת בוקר היתה מפנקת עשירה ונותנת מענה לכולם. הצוות היה מסביר פנים תמיד מחייכים, בקבלה תמיד עזרו לנו ומילאו כל בקשה שלנו והחדרים נקיים, קרוב למרכז הלכנו הרבה פעמים ברגל."
  • "חדרים נקיים , ניקו כל יום. המיקום קרוב לתחנת המטרו, הליכה של 10 דק' מכיכר העיר."

כתובת המלון: Roger de Llúria, 60, Eixample, 08009 Barcelona, Spain

תוכלו לצפות במידע נוסף ולהזמין את המלון בלחיצה כאן.

מלון גאודי – לישון בתוך יצירת אומנות של גאודי

אם אתם מחפשים חדר משפחתי שמציע נוף לארמון של גאודי ולסגרדה פמיליה, זה המלון בשבילכם! מלון גאודי נמצא במיקום מרכזי ונוח, במרחק 300 מ' מתחנת המטרו ליסאו (Liceu) שתקח אתכם לאתרי התיירות השונים בברצלונה שדרות רמבלה במרחק של 2 דקות הליכה ממנו ואם אתם מגיעים עם ילדים, אז בטח תשמחו לשמוע שיש בקרבת המלון אטרקציות מרובות שמתאימות להם, כמו האקווריום של ברצלונה ופארק המצודה שבה נמצא גן החיות של ברצלונה.

מבחינת חדרים, במלון תמצאו חדרי שינה גדולים יחסית לשאר החדרים שמוצעים במלונות בברצלונה, יתרון משמעותי במלון זה הוא שחדרי המשפחה כוללים מיטה זוגית אחת ושתי מיטות יחיד נוחות (ולא מיטת ספה מתקפלת) כמו כן, תוכלו להנות מהמתקנים המפנקים של המלון הכוללים השכרת אופניים (בתוספת תשלום), שירות חדרים יומי, חדר כושר, בית קפה ועוד.

לסיכום, מדובר במלון מומלץ למשפחות בלב העיר ברצלונה, לא סתם המלון קיבל ציון של 8.2 על ידי יותר מ-5,800 אורחים שביקרו בו. בין הביקורות שהכי משכו אותנו מצאנו את הביקורות האלו:

  • "מצוין שירות אדיב ומקצועי איכותי ומזמין מסבירי פנים ומקצועיים ביותר"
  • "מיקום מצוין, סמטה קטנה מרחוב הרמבלה. קומת גג עם בריכה קטנה ונוף. שירות טוב וצוות מסייע חדר גדול ומרווח עם מרפסת"
  • "מיקום המלון היה מצוין, ארוחת בוקר נהדרת, מרפסת הגג משקיפה על הפלאו גואל של גאודי ממרחק של מטרים בודדים היא חוויה נהדרת"

כתובת המלון: Nou de la Rambla, 12, Ciutat Vella, 08001 Barcelona, Spain

תוכלו לצפות במידע נוסף ולהזמין את המלון בלחיצה כאן.

מלון ברצלו ראוואל ברצלונה – מלון יוקרה לכל המשפחה

לרשת המלונות האהובה ברצלו יש מספר מלונות ברחבי ברצלונה, אך אם תשאלו אותנו- המלון הטוב ביותר של הרשת הוא מלון ברצלו ראוואל, שנמצא במיקום מרכזי במיוחד ברובע ראוואל (Raval) הנחשק בברצלונה ובמרחק צעדים ספורים מהרובע הגותי.

מלון ברצלו ראוואל הוא מלון 4 כוכבים שמציע לאורחים שלו חווית שהייה במלון מודרני ומפנק, עם חדר כושר, מתחם ספא ויופי, ערבי בידור ומועדון לילה, וטרסת גג עם נוף 360 מעלות ובריכה. במלון תהנו מחללים משותפים מרווחים בהם הילדים יוכלו להנות ולשחק יחד וכן מהמסעדה המצוינת Blounge שנמצאת בשטחי המלון (בתשלום נוסף).

מלון ברצלו ראוואל מתאים למי שמחפש מלון יוקרתי ומפנק לכל המשפחה ולא רוצה להתפשר על מיקום רחוק או מחיר גבוה מדיי, למשפחות – תוכלו לבחור בין 2 חדרים עם דלת מקשרת, חדר טריפל להרכב של זוג מבוגרים +1 או חדרים זוגיים נוחים. כל החדרים מעוצבים בסגנון יוקרתי ומודרני וכוללים אלמנטים עיצוביים בצבעים ורודים ושחורים. כמו כן במלון מגישים ארוחת בוקר מצוינת! למי שמתארח בו – בתוספת תשלום סימלית אך גם אם תוותרו עליה, בטח תשמחו לדעת שבחדרים מחכה לכם מכונת קפה של Nespresso.

לסיכום, מדובר במלון שמתאים למשפחות בברצלונה, המלון מתגאה בציון של 8.3 בסקר שבו השתתפו מעל ל-3,000 אורחים שביקרו בו. בין הביקורות שהכי משכו אותנו מצאנו את הביקורות האלו:

  • "מלון יפיפה עם נוף מדהים של העיר, הליכה 5 דקות מהרחוב הראשי, ארוחת בוקר טעימה ביותר.. מומלץ מאוד."
  • "צוות טוב ועוזר, קיבלנו חדר משודרג, אז זה היה נחמד. ארוחת הבוקר הייתה טובה בכל בוקר. ובר הגג ב-360 מעלות היה מקום נהדר לצפות בשקיעות עם משקה. בסך הכל המקום היה די מגניב!"
  • "צוות מקסים, ארוחת בוקר טובה והכל במרחק הליכה קצר מהמלון."

כתובת המלון: Rambla del Raval, 17-21, Ciutat Vella, 08001 Barcelona, Spain

תוכלו לצפות במידע נוסף ולהזמין את המלון בלחיצה כאן.

מלון H10 מדיסון – מלון אורבני בלב הרובע הגותי

בברצלונה פועלת רשת מלונות ספרדית מוצלחת ומבוקשת מאוד, העונה לשם H10, מלון מדיסון של הרשת הוא אחד המלונות האהובים עלינו, ולכן אנחנו ממליצים עליו לכל מי שמחפש מלון מרכזי בברצלונה שמתאים גם למשפחות וגם לזוגות. מלון H10 מדיסון הוא מלון ארבעה כוכבים, סופר מרכזי, בלב הרובע הגותי ובסמוך לעשרות מסעדות ובתי קפה נפלאים, חנויות בוטיק ומקומות נעימים לטייל בהם במהלך היום.

המלון מציע לאורחים אפשרות בחירה בין החדרים השונים – חדרים זוגיים, חדרי סוויטות וחדרי טריפל מפנקים, כמובן שלכל החדרים ניתן גם להוסיף מיטת תינוק במידת הצורך. ברחבי המלון, תמצאו בריכה חיצונית קטנה שנמצאת על גג המלון, שירותי השכרת אופניים ועוד.

לסיכום, מדובר במלון למשפחות מומלץ במיוחד בברצלונה, המלון מתגאה בציון של 9.3 בסקר שבו השתתפו מעל ל-2,200 אורחים שביקרו בו. בין הביקורות שהכי משכו אותנו מצאנו את הביקורות האלו:

  • "ארוחת הבוקר עשירה ,טרייה וטעימה מאוד, באמת שאין מה לא לאהוב, השירות מעולה, הצוות ממש התעניין ושאל ועזר בכל מה שהיה צריך ובכל שעה."
  • "מיקום מצוין, מלון נקי ומפנק, עם בריכה על הגג הכי שווה בעיר"
  • "מיקום המלון מעולה צוות אדיב ונכון לעזור חדרים מרווחים ונקיים גג המלון נהדר להפסקת צהריים בשמש וטבילה בבריכה"

כתובת המלון: Carrer del Doctor Joaquim Pou, Ciutat Vella, 08002 Barcelona, Spain

תוכלו לצפות במידע נוסף ולהזמין את המלון בלחיצה כאן.

מלון מרקור ברצלונה קונדור – מלון שקט וקרוב למרכז

המלון הבא ברשימת המלונות המומלצים למשפחות בברצלונה הוא מלון מרקור ברצלונה קונדור של רשת המלונות מרקור. המלון מתאים במיוחד למי שמחפש מלון שקט מאוד, וזה בזכות העובדה שמלון קונדור נמצא בברובע השקט סריה-סנט ז'רווסי (Sarrià-Sant Gervasi) מדובר על שכונה מרכזית בעיר עם מסעדות ובתי קפה רבים, במרחק 10 דקות נסיעה ממרכז ברצלונה השוקקת.

המלון מעוצב בסגנון אורבני ייחודי, המתאפיין בריהוט עם בהיר ומזמין ופינות ישיבה נוחות ברחבי המלון. כל אורחי המלון מוזמנים לארוחת הבוקר המפנקת שמוגשת בו מידי בוקר בעלות סמלית ולהנות מאחר צהרים רגוע בטרסה הקטנה של המלון. האורחים יוכלו לבחור בין מספר חדרים נוחים: סוויטת ג'וניור הכוללת 2 חדרי שינה, חדר טריפל מרווח או חדר זוגי מפנק.

לסיכום, למי שמגיע כמשפחה ורוצה למצוא מלון זול ומומלץ בברצלונה, מבלי להתפשר על איכות ונוחות, מלון מרקור ברצלונה קונדור הוא בשבילכם. לא סתם המלון קיבל ציון של 8.2 מתוך 10 בלמעלה מ-2,400 אנשים שדירגו אותו. מבין הביקורות שהמלון קיבל אלו ביקורות שמשכו לנו העין:

  • "אחלה מלון, מיקום מעולה, אהבנו שאנחנו מחוץ לכל האזור התיירותי העמוס. אפשר להגיע בקלות עם תחבורה ציבורית או ללכת ברגל ולחוות את העיר"
  • "תחנת מטרו קרובה, קל להתנייד לכל מקום בעיר ובקלות"
  • "לקחנו חדר גדול כי היינו עם 2 ילדים, קיבלנו חדר של 2 חדרי שינה. חדרים מרווחים וגדולים"

כתובת המלון: Vía Augusta, 127, Sarrià-St. Gervasi, 08006 Barcelona, Spain

תוכלו לצפות במידע נוסף ולהזמין את המלון בלחיצה כאן.

לא מצאתם את המלון המושלם? חפשו כאן-

 

אז מה היה לנו במדריך מלונות מומלצים למשפחות בברצלונה?